4.rész

208 13 2
                                    

Valóban 200 lóerős járművel érkezett. Egy Ikarus 280-as busz állt a csikó kunyhója előtt. Rainbow Dash kibaktatott az erkélyre, hogy megtekintse szíve választottját. A férfi a busz orrát támasztotta, a Nap a jármű kopott királykék színén csillant meg.
-Helló Szivi! -üdvözölte Orbán a pónilányt. Világoskék inget viselt, és fekete bőrnadrágot. A feszes anyag megfeszült Miniszterelnökünk kiedzett combjain. Ez Rainbow Dash-nak NAGYON tetszett. Leesett állkapcsa nem is leplezhette volna.
-Szia... -csorgott a nyála. -Szép fiú!
-Mi újság Cica? Készen állsz a nyelvtanulásra? -kérdezte, majd beharapta a szája szélét. Majd egy halk hang hagyta el a száját: sííís.
-Igen főnökúr! Igen! -csillogtak Szivi szemei. Annyira, hogy majd kifolytak helyükről.

3 óra múlva, Budapest

-Üdvözöllek Budapesten kedvesem! Ez itt az első megállónk! A 8.kerület, nézz körül nyugodtan. Viszont a helyedben Józsival, az aluljárós kebabossal vigyáznék! Azt mondják róla, -súgta. - orbitálisan fingatósak a kebabjai.

-Ez itt a második helyszín, maga Budapest utcái!
-Wow, de ki az a faszi aki annyira nézeget téged? -düh ült ki az arcára.
-Semmi baj Bébi, nem bánthat! Csak azért nincs még börtönben, mert lelkiismeretes Fidesz szavazó!
-Azta, téged mindenki ism...? -lepődött meg Rainbow Dash. Nem tudta befejezni mondandóját, mert hirtelen felkapta a szél a szoknyáját hátul. Viktor segíteni szeretett volna neki visszaigazítani, de csak még nagyobb kárt csinált. A váratlanul nagy húzóerő hatására a férfi lehúzta a csikó ruháját. Nem bírta megállni, hogy ne nézze meg Rainbow Dash szőrös kék fenekét, amin egy villámjel ragyogott.
-Te, te... miért nem mondtad el, hogy ennyi idősen van már tetkód? -könnybe lábadtak a szemei. Csalódott volt.
-Én... Ne haragudj, Viktor, nem akartam, hogy egy rossz szajhának gondolj miatta... Tudod, a velem egykorú 12 éves lányok mind kigúnyolnak miatta... pedig nem is tudják, min mentem keresztül azon a bulin, mikor készült... Nagyon erős techno volt, és betéptem... NE HARAGUDJ! -bömbölni kezdett, majd elfutott.

Rainbow Dash x Orbán Viktor x MordecaiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora