____Ajung în scurt timp acasă și mă bag în duș , îmi torn șampon în mâini și încep să îmi frec scalpul cu mișcări lente și grijuli în timp ce fac asta reflectez la ce ar trebui să fac cu Gemenii ăia , mai bine ar trebui să mă duc eu să le arăt că nu mie frică de niște boșorogi care sunt mai tăbăciți de luptele duse decat bunicu care doar înșcena șefia lui în mafie pentru al acoperi pe baiatul lui care nu voia să mă aibă aproape doar după ce împlineam optasprezece ani , pentru a nu mă pune în pericol , dar să fiu sinceră m-am simțit în ultimi trei-patru ani urmarită și speriată în acelaș timp , de mulți bărbați . Dau drumul la apă să îmi spăl șamponul din păr , opresc apa și torn pe mine mult gel de dus cu miros de lavandă ,pot să spun că e preferatul meu , întind peste tot să nu ratez o particică care nu este scufundată în mirosul acesta îmbietor .
____Trebuie să îmi înving temerile și să intru mai adanc în jocul ăsta dea mafia , chiar dacă nu este un joc trebuie să il ducem pană la capăt toți , dacă nu de acum osă sfarșească cu picioarele înainte de corp pe ușă , ies din duș îmi înfășor un prosop negru pufos în jurul corpului meu intru în camera mea și pe pat erau fetele mele Erika și Kim , care vorbeau destul de tare . Se pare că gândurile mele sunt mai zgomotoase decât vocile pițigăiate ale fetelor , nu le bag în seamă și merg în dresing și îmi pun ceva lejer pe mine , niște pijamale largi Luise Vuitton cu picioarele goale , merg înapoi în cameră mă pun în pat cu o mână pe langă corp și cu una atârnată pe fața mea ca și cum a-și puneo să nu îmi intre lumina în ochi , deși ăsta este adevîrat . Decid să fiu și eu atentă la vorbele fetelor ăstora care chicotesc de zor și vorbesc fel și fel de prosti , și să mă gândesc la problemele mele după ce pleacă ele , în liniște deplină .
Kim: Aha , m-am prins tu stai cu unu Alex și Așh se cam ține după curul surori mele , dar asta o știam deja .spune ea începând să râdă urmândo și prietene mea
Eu: Să știți că vă aud , nu e ca și cum a-și fi într-o altă cameră .spun prefacandumă supărată. Kim vrei să ști ceva ce mia ascuns scorpia asta aicii de față ?
Kim: Ia , uimește-mă !spune îndrăzneață
Eu. Că Ash are un frate și că fratele lui e chiar Alex iubitul ei .spun și eu mă scufund și mai bine în perna mea moale ca un nor purtat de adierea unui vânt
Kim: Nu te cred .spune și parcă o văd cum își duce mana la gură, chiar daca nu ne știim de mult știu cum se comportă ce gesturii face în anumite momente și vorbele care îi ies pe gura ,conexiunea asta de gemene , ne unea și înainte când eram desparțite , nu departe , în orașe vecine dar totuși așa de departe una de alta ,timpul ăste separate parcă nu cunosc o parte din mine , o foaie care a fost ruptă la un moment dat și lipită înapoi înainte să se piardă în neant .
Erika: În apărarea mea știam decat eu , Lucas și reamintesc că este cel mai bun prieten alui Ash , un prieten de alui Alex și familia for , nu mă pune pe mine în ipostaza asta jenantă , ei sunt într-un conflict continu și fără scăpate .spune ea fără vlagă în glas ultimele cuvinte
Kim: Și cum vrei să îi răspunzi lui Ash la propunerea care ția făcuto și tu aproape ai dat cu piciorul?
Erika: Da , ce ați discutat după ce tea luat de langă mine și mai lasat cu atăl tău , stanjenitor apropo !
Eu: Nu e vina mea că începuse să urle pe acolo ca disperatul doar pentru că nu voiam să merg cu el , și dacă mai stăteam oricum mă lua el pe sus . Băiatul ăsta are o răbdare de fier cand vine vorba de mine dar și cănd nu mai are nu mai are .
Kim: Nu îl condamn , arăți bine și în lălăiturile astea .spune și mă zdruncină puțin apucând de pijamale mișcândule
Erika: Nici eu nu o fac .spune și ridică mainile în sus ,eu fiind pusă în poziție de yoga încrucișăndu-mi picioarele
Eu: Bine gata nu vreau să vorbesv despre el în momentul ăste , în schimb tu Kim
Kim: Eu ?spune nedumerită și derutată oprinduse din zambit și dat coate cu Erika
Eu: Cum de team găsit conducănd o mini grupare ?mă uit la Erika care este puțin derutată , nu iam spus nimic legat de cum am găsito pe sora mea , are o spranceană ridicată uitanduse cand la mine cand la Kim
Kim: Păi cum ai zis și tu , așchia nu sare departe de trunchi , părinți mei adoptivi nu erau chiar înstăriti financiar deci m-am decis să îmi procur eu viața , dar când am văzut cum se mănâncă nu am mai vrut să continui dar ai apărut tu și ai pus stop cu forța nult mai repede .spune și ridică dintr-un colț al guti stânjenită de ce a încercat să ducă și nu a putut , mă mir cum pot să o duc eu și nu știu de unde se trage toată puterea asta de sine , fizică și psihică .
Erika: Se pare că sunt ultima care află cum ai găsit-o pe gemănică , mulțunesc !
Eu: Nu a fost cu intenție ...
Erika: A fost cu direcție sau ce ?
Kim: Hei gata ce vă apucă , și Erika asta nu este chiar de știut mă simt stânjenită .spune și își dă părul lăsat pe spate după ureche
Erika: Da dar avand în vedere că sora ta face asta nu văd dece ai fi tu stânjenită de ce face și ea ?!spune și se ridică în picioare gesticulând
Eu: Erika termină cu revolta asta nu este ceva ce am considerat că tu ar trebui să ști și gata !spun țipând cam tare la ea
Erika: Nu mise pare că te comporți cum trebuie Chriss !spune și iese pe ușă nervoasă , dau să merg după ea dar Kim întinde mâna în față
Kim: Nu îți face griji merg eu după ea .spune și mă îmbrățișează și pleacă de lângă mine
CITEȘTI
O FATĂ (+18)
Teen FictionO fata simpla de 17 ani pe nume Chriss care isi traieste viata la maxim alaturi de prietena ei Erika . Traieste cu bunici ei de la nastere si duce o viata excelenta si bogata . Daca mai vreți ... citiți . ;)