După ce ma îmbrac ma duc inapoi in cameră aceea cu arme intru in camera pianului și vad usa deschisa la tunelul ala 😒 și pe tata adică Daniel
Daniel : Ce faci ?
Eu : Mă duceam in cameră aia sa iau niste arme de pe acolo ca poate nu osa mi ajunga alea care mi le da Ash .
Daniel: Sti Ash e un băiat de treabă... bate apropoul ca nu inteleg intru in tunelul ala și cu Daniel după mine .
Eu: La ce bati apropoul ?
Daniel : Bat apropoul la el pentru ca e un băiat șic, cu bani , cuminte ....
Eu: Tata daca ai sti cat de badaran e si fackboy este nu ai mai zice asa ceva , plus ca le-a ingaurit pe toate dela liceu impreuna cu prieteni sai făceau schimb de o noapte , si pe deasupra are relație cu Antonia .când ma uit la el are fata luminată și un zâmbet până la urechi. Sa întâmplat ceva ?
Daniel: Mi ai zis tata !
Eu: Da si ce ?
Daniel: Mă bucuram doar .
Eu: Atunci e foarte bine .
Daniel: Acum o spun direct , Ash chiar te iubeste
Eu : De unde sti tu ?
Daniel: Pentru ca de ziua ta in seara aia cand a venit la tine in camera ma rugat asa beat cum era el sa il las sa urce sa vada cum esti , iam spus ca nu dar a tot insistat mi-a spus ca te iubeste ca ar face orice pentru tine si l-am lăsat.
Eu: Da tata stiu su eu il iubesc enorm dar nu vreau sa fiu cu el pentru ca s-ar putea să-mi frânge inima si so calce in picioare fără nici un sentiment .
Daniel: Da iubito da la beție e greu sa minti crede-mă stiu asta , eu pe mama ta am cucerit o la beție plus ca se mai întâmplase seva între noi si inainte .
Eu: Mă bucur că vrei să-mi povestești de tine și mama dar acum sunt pe fugă chiar dacă mai e mult până la opt te pwp pa .
Îl intratisej și plec a si da mi-am luat evantaiul cam atat cobor la parter ii vad pe ai mei bunici
Eu : Pa v-am pupat !
Fug spre ușă dela imensul meu garaj si intru la frumoasele mele benguase mașinuțe , asa ma duc la peretele imens cu chei ma uit un șoc si iau un maserati si nu e negru eeeee auriu woooow 😝 , iau cheile ma urc in masina desfac garajul cu o apăsare de buton si plec la drum , cand ajung pe bulevard calc pedala si parca ajung cu viteza luminii la "firma" , intru in parcare parchez si intru înăuntru.
?: Buna ziua !, mă numesc Zed osa vin cu dumneavoastra si cu Ash in misiune.
Eu: Scuzama dar nu trebuie să mă iei cu cuvinte elaborate spune-mi doar Chriss .
Zed: Ok , deci Chriss sper ca ști ce trebuie sa faci .
Eu: Cam așa , acum poti sa-mi arati încăperea unde ținem armele .
Noi deja fiind in lift mergem spre biroul meu , spune da si apasă pe butonul dela subsol , ok acum mergem la subsol. După câteva minute de așteptat si cunoscut ajungem usile liftului se gliseaza lasandune pe noi sa iesim si cand dau primul pas sa ies afară nici nu dau un pas si aud
?:Toată lumea șefa !
Mă uit în prejurul meu si vad pe toată lumea nu multa 20-30 de persoane stand drepți cu o mână lipită de corp si cu una pusa la cap ca la armata .
Eu: Tuata lumea nu suntem la armata pe loc repaus , nu trebuie să fiți asa formali cu mine poate cum ati fost cu bunicul meu ! Inteles ?
Toți: Da .
Eu: Acum puteti sami spuneti unde sunt armele ?
Zed: Lasa câți arat eu .spune si merg dupa el pana la o ușă metalică . Intra .
Eu: Tu nu intri ?
Zed: Nu mai bine stau aici .
Eu: Ok .
Spun ridic din umeri și intru ......Vă urma ...
Sper sa va placă acest capitol si stiu ca ma lungesc cu misiunea asta dar asta e sper sa va placă .
Va pwp .#682 de cuvinte
CITEȘTI
O FATĂ (+18)
Teen FictionO fata simpla de 17 ani pe nume Chriss care isi traieste viata la maxim alaturi de prietena ei Erika . Traieste cu bunici ei de la nastere si duce o viata excelenta si bogata . Daca mai vreți ... citiți . ;)