39 6 0
                                    

Fizik dersindeydik, ben dışında herkes başka şeylerle uğraşıyordu Jungkook üst sınıftaydı. yanımda Jimin oturuyordu, "bugün bizim evde parti var sende gelsene." diye sordu Jimin düşünmüştüm, gitmeli miydim?

"zannetmiyorum ama duruma göre sana yazarım." kafasıyla onay verdi teneffüste Jennie elimden tutarak dışarı çıkarttı. Jennie de Lalisa gibiydi. bağırarak Jungkook ve benim hakkımda sorular sormaya başladı herkes etrafımıza toplanmıştı Jungkook da vardı izliyordu.

"sürtük müsün sen! sal şu çocuğu."

gözüm dolmaya başlamıştı.
flashbacks:
babam kolumu tutup duvara yaslayıp özel yerlerime dokunmaya başlamıştı ağlamaktan başka hiç bir şey yapamıyordum. "sürtük müsün sen!" diye bağırıp vurmaya başlamıştı.

günümüz:
Jungkook Jennie'yi itip benim elimden tutarak götürmeye başlamıştı ağlamaktan başka bir şey elimden gelmiyordu. Jungkook'tan elimi hızlıca çekip bağırmaya başlamıştım. "sende onlarla bir değil misin bana güvenmiyorsun bile ne diye beni zor durumdayken kurtarmaya çalışıyorsun, şimdiden söyleyeyim amacın beni kırmaksa deneme çünkü daha çok yıpranmak artık canımı yakıyor."

beni banka yaslayınca sustum çünkü eğer konuşsaydım dudaklarımız birbirine değecekti. "ağlaman isteyeceğim en son şey Chaeyoung gerçekten istediğin bir zaman da bana neden ağladığını anlat." emrini verip yine elimden götürmeye başlamıştı, çok sinir bozucuydu.

arabaya binip eve geçmiştik. odama geçip üstümü değiştirip ağlamaya başlamıştım, gerçekten ne yapmış olabilirim böyle düşündürecek. odaya Jungkook girdi bir anda yatağıma oturdu, göz yaşlarımı sildi ve saçımı okşamaya başlamıştı.

"ağlama Chaeyoung." diyip teselli etmeye çalışıyordu ama yaşadığım şey basit bir şey değildi. "anlatmak ister misin?" burnumu çektim "bana güvenmiyorsun bile." elimi tutup okşamaya başladı, "Jennie ve tayfasına kandım." gerçekten özür dilemiycek miydi? sadece baktım. "peki özür dilerim oldu mu?" şaşırmıştım gülümseyerek kafamı salladım. anlatmaya başladım.

"10 yaşındaydım babam kolumu tutup duvara yaslayıp özel yerlerime dokunmaya başlamıştı ağlamaktan başka hiç bir şey yapamıyordum. "sürtük müsün sen!" diye bağırıp vurmaya başlamıştı." hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım,

"şşt" Jungkook gözleri dolu bir şekilde bana sarılmıştı bende ona, yanıma uzanıp beni kolları arasına aldı.

yazardan:

ikiside karşı tarafın kokularıyla etki altına alınarak uyudular. Chaeyoung sadece Jungkook' a güvenmek ve sevmek istiyordu, Jungkook ise bu masum kızı üzeceğinden çok korkuyordu. ama gerçekten sevenler kavuşmaz mıydı bir gün?

 ama gerçekten sevenler kavuşmaz mıydı bir gün?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
roommate|»«Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin