1

29 5 0
                                    

„Parku, někdo vám začíná šlapat na paty," oznámil mi můj manažer. Já se nad tou informací uchechtl. „Opravdu? Nežertujte?" vydechl jsem. „Nemůžu být přeci navždy ten nejlepší," rukou jsem si prohrábl své umyté vlasy a usmál se při tom úsměvem, kterým nikdo nedokázal odolat.

„Já to ale myslím vážně," pokračoval pan Kim, „zdá se, že vás začíná vyšprtávat z prvních míst a získal si zatím dost fanoušků. Myslím, že by nad tím vaše kariéra mohla dost utrpět," podíval jsem se mu do obličeje. Mluvil vážně. Vzal jsem ze stolu svůj šálek kávy a lehce usrkl. Poté jsem hrníček držel v ruce a jen tak jej žmoulal. „Tak se na to podívejme. To by mohla být překážka, jak tvrdíte. Řekněte mi tedy více," začal jsem se zajímat.

Pan Kim pokýval hlavou. Z poličky konferenčního stolku vytáhl iPad. Ten pak odemkl a vložil mi jej do ruky. „Je znám pod přezdívkou JK. Zatím stihl vydat dvě písně. Jedna popisuje jeho skryté touhy a vášně. Myslím, že to bylo o lásce k nějakému idolovi. V té druhé se snaží zase od všeho odprostit. Poslouchal jsem je a myslím, že opravdu vystihl své emoce a zní to hezky. Sice nedosáhne vaší úrovně, ale myslím, že má talent. Dal jsem vám tam i odkazy na jeho písně, kdybyste si je chtěl poslechnout," hned, jak to řekl, tak jsem rozklikl jeden z odkazů. Počkal až se video načte a zaposlouchal se do hudby. Opravdu to nebylo špatné.

„Myslím, že chápu, proč se ostatním tak líbí. Prosím, pokračujte," pokýval jsem hlavou. Muž se znova nadechl a spustil: „Dále o něm víme, že mu je okolo dvaceti let. Pochází z Busanu. Má staršího bratra. Matka je již mrtvá. O otci nevíme. Starala se o něj jeho teta z matčiny strany.

Tohle si myslím, že by vás mohlo zajímat. Ten poslední odkaz je video, kde se jej fanoušci ptají na otázky," rozklikl jsem tedy i tento odkaz. „Dejte to na druhou minutu a dvacet osm sekund. Někdo se jej ptá na jeho vzor. Nepřímo tam naznačil, že ten o kom zpívá v jedné ze svých písní jste vy."

Na videu seděl chlapec, údajný JK, v malém šerém pokoji, který osvětlovala stolní lampa. Mladík se podíval přímo do kamery a mluvil: „...jednou bych chtěl být jako Jimin. Byl jsem na několika jeho koncertech a naprosto mě uchvátil. Mým snem je jej potkat a zazpívat si a ním píseň," jemně se usmál. Pak vzal svůj mobil. „Další otázka je-"

Teď jsem video stopnul. „Zabal mi kufry. Odjíždím do Busanu," usmál jsem se šibalsky. „To nemyslíte vážně!" vyjekl pan Kim. „Snad nemáte v plánu s ním něco nazpívat? Nebo snad máte?" pozastavil se nade mnou. I přesto jak dlouho je mým manažerem, tak nedokázal z mého chování vyčíst, co si myslím.

„Samozřejmě, že ne," ušklíbl jsem se. „Chci pouze zelenáči srazit hřebínek."

__

Moc děkuji za cover ♡ IamGabca  ♡

Chtěla bych se omluvit všem mým čtenářům, kteří pro tuhle knížku hlasovali a já pak i s ní zmizela.

Abych byla upřímná, tak jsem sama nečekala, že se něco takového stane nebo já udělám.

Každopádně doufám, že si ji mí stáří čtenáři budou moci přečíst, ale i ti nový.

Vhk

Pied piperKde žijí příběhy. Začni objevovat