"Günaydın bebişler."
"Günaymadı"
"Benim içinde öyle ama okul var cinli okul."
"Yaa hatırlatıp durma korkuyom zaten"
Aman korkma nolabilirki.
"Nolabilirki demi en fazla bir ci-."
ŞOAGY ORTAOKULU
"Günaydın çocuklar?"
"Günaydın hocam günaydın."
"Evet dersimiz inkilap.Bu gün inkilap dersinde; şu konuyu işleyecez."
"gün geldi. Hazır mısınız." dedi bir anda şu çocuğumun bakmalara doyamadığı kız. kanım ısınmadı ama neyseh.
"Neye anlamadım." Ada ya katıldığımı göstererek başımı salladım.
"Bugün 17 şubat. Cinler gelirler iki ders sonra." kız çok sakin lan.
"Tatlım, sen çok sakinsin, okuluna cin musallat olmuş birine göre. Cinlerle iş birliği mi yaptın yoksa." normalde böyle biri değilim. Ama çok kıskanç olduğumu söylerler, sadece kıskanınca istemeden de olsa bir bakmışım, her neyse. Bana Ada alıştıysa siz hayli hayli alışırsınız.
"Dilara," Kayra nın uyarıcı sesini takmadım. Daha doğrusu takamadım. Bende kırıcı olmak istemezdim, ama ben kırılarak bu kadar kırıcı oldum.
Zil çaldığında gülümsedim.
"Yarının hayali, bugüne yeter mi... İçimi sıkar, yoluma uzanan-"* kapının önünden geçen çocukla kalakaldım. Bunun nedenini bilen tek kişiye baktım. Kayra dolan gözlerimi görmüş olacak ki,
"Dilara gelsene kantinde beyaz çikolata gördüm. Siz bekleyin biz geliyoruz."
"Ama-"
"Ada, gelicez endişe etme güzelim."
"Peki." koridora çıktığımızda gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı.
"Kayra ona çok benziyordu."
Ada
Onlara bu konu da sinir oluyorum. Bebeklik arkadaşı olmamıza rağmen bizden bir şey saklıyorlar.
"Bak yine oldu, Ada. Bu durum cidden canımı sıkmaya başladı. Gördün mü, Dilara nın gözleri doluydu. Hani geçtim neden bunu sadece Kayra biliyor ya."
"Bize de söyler sakin ol. Ona bakarsak geçen yıl babamla görüştüğümü bilen tek sensin Efe. Belli etmemeye çalışsak ta hala birbirimizden sakladığımız şeyler var..."
Kayra
O gün tesadüfen Dilara nın bir fotoğrafa baktığını gördüm. Beni görünce saklamaya çalıştı, ama sonra herşeyi anlatmak zorunda kaldı. Eğer görmeseydim şuan ben bile bilmeyecektim. Ben çok uzun süre herşeyi içimde yaşadım. Bunun yanlış olduğunu da çok geç anladım. Dilara da bunu yaşamasın istemedim, bunun ne kadar acı verici olduğunu biliyorum çünkü. Onun yanında olan tek kişi onu bırakıp gitmişti. Aynı babası gibi... Ve o bunu hepimizden sakladı. Onu onlar gibi bırakmamam lazım. Ada yı ve Dilara yı bir baba gibi korumak istiyorum. Ada benden nefret ettiği için beni annem ve babam gibi terk eden ablamın yerini doldurdu, bakışları sıcaktı., bir bakışta iyi olup olmadığımı anlıyor, onun öğütleri ve sevgisi bana iyi geldi. Dilara beni babama uyup terk eden annemin yerini doldurdu, o sıcacık çorbayı annemin yapması gerekirken Dilara yaptı, bana hastayken verdiği sevgisi ve ilgisi iyileştirdi. Ve Efe tek sırdaşım, abim hayatımda o kadar büyük bir yer doldurdu ki, yıllarca çalışsam hakkını ödeyemem, kötü hissettiğimde beni güldüren oydu. ağladığıma göz yaşlarımı sildiği için ayaktayım. bende baba sevgisi görmeyen Dostlarıma baba sevgisi vermeye çalışıyorum. öz babaları yok belki o iki kızın ama Efe ve ben varız. Efe belki babasının yüzünü unuttu, ama ben onun yanındayım hep. aile sıcaklığını buldum onlarda. Onlar da bende bulsun. Beni evlat edinen ailemi belki sevmemiştim, ama bana dostlarımı verdiler ve gercekten iyi kalpliler. Acaba nasıl bizimkilerin aileleri ile arkadaş olmuşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Puset
Science FictionBİR BİLİM KURGU KİTABI.OKULU BASAN END VARLIĞI VE ONUN YARDIMCILARINDAN KAÇAN KİŞİLERİN HİKAYESİ.