Giriş

17 0 0
                                    

      Öncelikle ne kadar kötü hissettiğini biliyorum lütfen biraz sakinleş ve sadece buraya odaklan belki şöyle düşünüceksin ne diyor bu kız ya yada sanki kendisi çok biliyor ama benim hayatımda da bir sürü şey oldu geçmişte o kadar kötü şeyler yaşadım ki kendimi oyunun içinde gibi hissediyordum artık hayattan çok sıkılmıştım hep bir şeyler kötüye gidiyordu tabiki şuan hayatında ne oldu ne gibi bir sorunun var bilemem ne yaşarsan yaşa yanındayım geçmişte benim yanımda olan olmadı ama senin arkanda her zaman ben olucam .Bu kitabı yazmamın sebebi de aslında bu kimsenin kendini yanlız hissetmesini istemiyorum mesela insanlar bana derdi ki sorunlarını ailenle paylaş onlar sana yardım eder gerçekten doğru mu söylüyorlardı aileme bütün sorunlarımı anlatsam hepsi çözülecekmiydi?

TABİKİ HAYIR

Ailen nasıl biri olursa olsu her zaman onlar senin sorunlarını çözemez bir gün ailen bile gider özellikle benim ailem gibi baskıcı bir ailede büyüyen asla hiç bir sorununu ailesine anlatamaz çünkü nasıl tepki vericeklerini nasıl davranacaklarını bilirsin.İlk olarak senin kendi içinde kendinle konuşmanı istiyorum şuan neden böyle hissediyorum,böyle hissetmeme sebep olan şey ne?

Madde 1 :Yalnız kaldım yada yalnız kalıcam diye sakın  korkma hayatında sana zarar veren ve senin kötülüğünü düşünen kim varsa çıkar emin ol  bunu yaptığında çok rahatlıycaksın tabiki ilk biraz kötü hissediceksin çünkü etrafındaki insanlar azalicak böyle hissettiğinde şunu düşünmeni istiyorum sana zarar veren insanlarla huzursuz iğrenç bir hayatta mı yaşamak istersin yoksa etrafında hiç sana zarar vermeyen insan olmadan huzurlu yaşamak mı?Ben kesinlikle 2. tercih ederim:)

*Bunu yap ve ikinci bölüme öyle geç şunu unutma senden önemli hiçbir şey yok<3*




Eğer bu yazdıklarım az da olsa yardım ederse ikinci bölümü yazıcam yorumlara fikrinizi belirtirseniz çok iyi olur <3

Nasıl yaşamak istiyorsan öyle yaşaWhere stories live. Discover now