•Theo
Szłam z chłopakiem na spacer w lesie, podobno miał dla Ciebie niespodziankę. Zabrał cię nad rzekę w lesie, było tam pięknie.- Wow - powiedziałaś zdziwiona, podchodząc do rzeki
- Podoba ci się? - zapytał podchodząc do ciebie
- Jasne że mi się podoba - odwróciłam się w stronę chłopaka i założyłaś krótki pocałunek na jego ustach.
- Cieszę się - uśmiechnął się, co odwzajemniłaś.
Chłopak rozłożył koc na trawie żebyście mieli gdzie siedzieć.Oglądaliśmy zachód słońca a później gwiazdy. Minęły już jakieś 2 godziny odkąd tak siedzeliście i nadszedł czas gdzie musieliście wracać. Chłopak odprowadził cię pod same drzwi.
- Dziękuję ci za dzisiaj, było wspaniale - przytuliłaś chłopaka, a on odsunął cię od Siebie i pocałował. Całowaliście się tak chwilę po czym chłopak się odsunął i cię przytulił.
- Kocham cię - powiedziałaś cicho. Odsunęłaś się od chłopaka i czekałaś na jego reakcje. Ten jedynie uśmiechnął się jak opętany i mocno cię pocałował.
- Uznam to za ,,Ja Ciebie też" - powiedziałaś kiedy chłopak się od Ciebie odsunął. Znów cię do siebie przytulił.
- Ja Ciebie też kocham, nie wiesz nawet jak mocno - zanim jeszcze poszłam do domu, złożył pocałunek na twoim czole.
[...]
•Liam
Chłopak siedział u Ciebie i razem próbowaliście zrozumieć matematykę. Oboje nienawidziliście tego przedmiotu, jak całą szkołę. Liam rzucił długopisem i położył się na twoim łóżku.- Poddaje się - stwierdził chłopak, zakrywając twarz dłońmi.
Wstałaś z krzesła i położyłaś się obok chłopaka. Ten cię przytulił i schował swoją głowę w twoją szyję.- Chodźmy spać - marudził a ty się zaśmiałaś.
- Dobra, ale tylko na pół godziny - śmiałam się. Ustawiłaś budzik i przykryłaś siebie i chłopaka kocem.
- Cud nie kobieta! - krzyknął lekko chłopak
- Idź już spać bo ci czasu zabraknie - prawię umierałaś ze śmiechu
- Kocham cię - powiedziałaś niekontrolowanie. Po chwili zrozumiałaś co zrobiłaś. Chłopak usiadł i spojrzał na Ciebie uśmiechnięty.
- Ja ciebie też kocham wariatko - powiedział i pocałował cię w usta
- A teraz idziemy spać - rzucił się obok mnie i prawie w sekundę zasnął.
[...]
•Scott
Chłopak zabrał cię na romantyczną kolację w restauracji, a później poszliście do niego.- Chce mi się trochę spać - powiedziałaś do chłopaka ziewając
- Możemy iść zaraz spać jeśli jesteś zmęczona - uśmiechnął się, ci odwzajemniłam. Położyłaś się na łóżko chłopka a on na chwilę wyszedł z pokoju. Kiedy wrócił myślał że już śpisz więc położył się obok ciebie, obejmując cię w talii.
- Kocham cię - szepnął chłopak i zamknął oczy. Uśmiechnęłaś się.
- Ja Ciebie też - powiedziałaś cicho. Chłopak się chyba ciebie wystraszył, bo aż podskoczył kiedy cię usłyszał.
- Myślałem że śpisz - odwróciłaś się do chłopaka i go pocałowałaś.
- No jak widać jeszcze nie - uśmiechnęłaś się i teraz już na serio poszłaś spać.
[...]
•Stiles
Z tego powodu że uwielbialiście podróżować, chłopak zabrał cię na przejażdżkę po mieście. Kochałaś jeździć w jego jeepie.- Chce ci coś pokazać - chłopak zatrzymał się przy drodze, wyszedł z samochodu i szedł w jakąś stronę, szłaś za nim aż nie zatrzymaliście się na jakiejś polanie, gdzie było przepięknie.
- Zawsze tu przychodziłem jak się czymś stresowałem - powiedział Stiles i usiadł na trawie. Usiadłaś obok niego i oparłaś głowę o jego ramię.
- Pięknie tu - zachwycałaś się widokami
- Zabrałem cię tu bo chciałem ci coś powiedzieć - odsunęłam się od chłopaka i spojrzałam na niego.
- Jesteś dla mnie bardzo ważna, uwielbiam spędzać z tobą czas, uwielbiam nasze wycieczki i po prostu chciałem ci powiedzieć że... Kocham cię - uśmiechnął się nieśmiało. Siedziałaś chwilę analizując jego słowa po czym przytuliłaś go bardzooo mocno
- Ja Ciebie też kocham - odsunęłaś się od niego i go pocałowałaś.
[...]
CZYTASZ
Teen wolf || preferencje
RandomPostaram się wstawiać często rozdziały<3 •Theo •Liam •Scott •Stiles Od razu przepraszam jeśli będą jakieś błędy. #155 teen wolf - 11.02.2022r.