O gün eve akşam eve gitti. Kardeşiyle uzun uzun konuştu. Bunu yapmasının sebebi bir sornaki gece nöbetçi olacak olmasıydı. Geceleri bir sorun olursa diye gardiyanlarla birlikte psikiyatristler kalır. Ve çokda yardımları dokunduklarını söyleyebiliriz.Bir sonraki gün eve gitme saati gelince telefonunu eline aldı ve kardeşinin numarasını tuşladı. Gereksiz olsa bile moral vermek için bir iki arkadaşı yanındaydı. Derin bir nefes aldı ve ara tuşuna bastı. Nöbete kalmayı sevmiyordu. Kardeşine söylemek ise daha zor geliyordu.
Telefon açıldığında konuşmak için ağzını açtı ve kardeşinin sesiyle geri kapattı.
"Nöbete kalıyorsun, değil mi?
"Evet Drista.. ama-"
"Tamam! Ve söz veriyorum evi yakmıcam, evden kaçıp bara filan gitmicem, başkalarının evine girip onları çatallamaya çalışmıcam... Unuttuğum bir şey var mı?"
"Pavyon."
"Evet, ve payvona gitmicem!"
Yanındaki "wtf" ifadesiyle kalmış arkadaşlarını umursamadan küçük bir kıkırtı bıraktı Dream.
"Evet ama bu sefer bir kaç gün kalıcam."
Telefondan bir süre ses gelmedi. Sonra;
"bENLE DALGA MI GEÇIYON!? Sen dememişmiydin insanlar 3 günden fazla uyumazlarsa kafayı sıyırırlar diye!?!"
Telefonu yavaşça tekrar kulağına yakınlaştırdı. "Evvet! Bu yüzden 3 gün kalıcam."
Tekrar uzun bir sessizliğin ardından, "Sen hayatımda gördüğüm en Mal kişisin Clay Wastaken!" Sonrası "dııt" sesi.
Bu sefer Clay kardeşine söverken arkadakiler gülmekten geberiyodu. Sonra onlarada söverek odadan çıktı.
Naberik. Evet bu kadar. Bi ara gene bölüm atarım 😎
And
And
Bu gün Milk'in doğum günü!
MalBirMilk happy birth day🔫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta |DnF|
FanfictionDeliler, deliler, deliler... Deli ne lan? Tw! Küfür Kavga Cinsel konuşmalar Uyuşturucu/sigara vb. kullanımı İntihar girişimi/hakkında konuşma