V - Deliler

101 12 13
                                    

Bu sefer gene psikiyatristlerinin karşısında oturuyorlardı. Tek bi' farkla. Bu sefer sandalyeye bağlılardı.

Bu sefer Karl başladı (çünkü Clay korkuyordu); "Bad,"

"He gülüm."

Karl sakince arkasını döndü ve güldüğünü onlara göstermemeye çalıştı. Tekrar önüne döndü, tam ağzını açıcaktı ki Bad "Senle konuşmak istemiyorum." dedi. Ve gözlerini Skeppy'e dikti. "Madem öyle." dedi Zak. Yaslandığı duvardan sırtıyla kendini iterek iki ayağının üstüne bastı. "Neden Clay'e sandalye fırlattın?"

"Ee... Bilmiyorum"

Skeppy o an unutulan bir karpuz gibi hissetti kendini. Bilmiyorum neydi ya. "Ne.Demek.BiLmIYoRuM!?!?"

İkiside gülüyordu şimdi, eski günlerdeki gibi. Araya Techno girdi. "Acaba bizi çözseniz mi?"

"Hayır."

___

Mükemmel dörtlü o hafta birilerine çatal, bıçak, sandalye, şişe, kalem vb. şeyleri fırlatmaktan biraz uzak durmuş farklı şeylere yanaşmışlardı.

Gene günlerden pazar. Dörtlülerden biri psikiyatrist odasındaydı. Bilin bakalım kimmmmm!?!?!?!??!?!?!?!?!

Gogy.

Ama, bu sefer kendi isteğiyle. Yada gizlice. Diğer üçü tarafından verilmiş cok özel bir görevi vardı bu sefer. Ama öncelikle cebine lalipop doldurdu! Sanra çekmeceleri karıştırmaya başladı. Kendi dosyasını bulunca kıyafetinin altına soktu ve diğerlerininkine bakmaya başladı. Aslında hepsini bulsada sadece Bad'inkini alıp çıktı.

Mükemmel dörtlünün buluşma odası olan ikizlerin odasına geldiğinde bağırışmalar son buldu.

Bad kapıya yaslandı ve "Evet?" dedi. Bu Siktiğimin dosyalrını aldın mı? 'Evet'iydi.

Buna karşılık olarak da Gogy "Ne evet?" dedi. Yani "Yooo."

Çalışma masası benzeri şeye yanaşıp once çeplerini boşalttı. ("Bu kadar lalipopu ne yapcan?") Sonra içinden Bad'in ve kendinin dosyalarını çıkarıp birini Bad'e attı.

"Bana niye kendininkini verdin orspucocuğu" dedi arkadaşı.

"Oku diye cahil orspucocuğu."

Bakmadan fırlattığın için bu durumdalar.

Sonra PaM diye kapı açıldı.
Bilin bakalım bu kim!?!?!?!??!?!?!

Biliyorum
Çok kısa
:p

Mükemmel kardeşim çok yalvardıgı için attım yoksa unutmuştum ben kitabı :^

Hasta |DnF|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin