Legendy Gwardii Pilpetowskiej
W każdym z testów pojawia się to samo zadanie, w którym należy wybrać jeden z przedmiotów, jaki oferuje nam dana postać. Każdy z nich jest przydatny w zależności od tego, jak podróżnik chce przejść przeszkody oraz zadania stojące mu na drodze.
• Pierwszym przedmiotem jest Arbor, czyli legendarny topór z bajek i opowieści dla małych Gwardyjczyków. Mimo, że uważany jest on za bajkowy przedmiot istnieje naprawdę i można go wykorzystać podczas wielu zadań. Jest to bardzo porządna broń, która bez problemu powali każdego z przeciwników, jeżeli tylko dobrze się ją użyje. Jego minusem jest fakt, że jest dosyć duży i ciężki, więc osoby które go wybierają muszą być pewne, że na pewno chcą walczyć. Wymaga ciężkiej ręki i doświadczenia, jednak nawet przy nieudanym użyciu, może zadać pewnego rodzaju obrażenia, które mogą dać podróżnikowi czas.
• Drugim przedmiotem jest Talgat. Jest on kolejną bronią, jednak o wiele mniejszą niż jego poprzednik. Jego atutem jest fakt, że jego ostrze pokryte jest śmiercionośnym jadem z żądła mantikory, co daje prawie stu procentową pewność, że przeciwnik który zostanie zraniony Talgatem, umrze. Talgat jest sztyletem, co sprawia że nie do końca jest wyborem, który stricte decyduje o chęci walki. Można go uznać za ewentualność w chwili zagrożenia. Mimo wszystko jest on uznawany za bardzo rozsądny wybór, który z pewnością zapewni bezpieczeństwo właścicielowi.
• Rękawiczki Eltrudy, czyli rękawiczki z magicznymi właściwościami pozwalającymi na bycie niewidzialnym ich posiadaczowi. Są bez wątpienia dobrym wyborem, jeżeli biorący udział w teście nie chce walczyć. Pomagają bez problemu uciec i zapewniają bezpieczeństwo, kiedy tylko są używane.
• Kostur Ralgarta, to kostur który pozwala porozumiewać się ze zwierzętami. Podobnie jak rękawiczki nie jest stworzony do walki. Jest bardzo ciekawym rozwiązaniem, dla osób które zamiast walczyć wolą porozumieć się ze swoim przeciwnikiem.
Jak widać każdy z przedmiotów jest rozsądnym rozwiązaniem! Wszystko zależy od waszego nastawienia i tego w jaki sposób chcecie przejść test.
CZYTASZ
Język gwardyjski
AdventureJęzyk gwardyjski to podręcznik o podstawowej spiritualickiej wiedzy, jak i tej rozwiniętej. Przygotowywuje on do ostatecznego testu na klan.