Umbra
Umbra jest zdecydowanie najbardziej tajemniczym klanem. Nie należy on do Gwardii Pilpetowskiej. Do niedawna uważano, że jest ona jedynie legendą, jednak "porwanie" Jeremiasza wszystko zmieniło.
Kto należy do Umbry?
Z pewnością możemy stwierdzić, że należą do niej dwaj zdrajcy Gwardii Pilpetowskiej - Jeremiasz oraz wódz Spiritualii. Poza tym powoli zaczynamy zdawać sobie sprawę, że Ludzi Cieni (bo tak właśnie nazywani są członkowie Umbry) może być więcej, niż się nam wydaje.Co wiemy o Umbrze?
Tak naprawdę niewiele więcej niż wcześniej. Legenda Gwardii Pilpetowskiej okazała się być prawdziwa, a my sami nie byliśmy na to gotowi. Umbra posiada ogromną wiedzę na temat otaczającej nas ciemnej materii. Badają oni ją i sprawdzają jej możliwości. Są wrogo nastawionym klanem względem nas. Należy zachowywać szczególną uwagę na tajemnicze zjawiska na terenie Gwardii Pilpetowskiej.
Wiemy, że Umbra posiada ogromną wiedzę z działu alchemii oraz zielarstwa. Bardzo możliwe jest to, że Ludzie Cienie planują jakiś spisek, zresztą wszystko na to wskazuje.Jaką bronią dysponuje Umbra?
Na pewno wszelkiego rodzaju miksturami miotanymi oraz gazowymi. Atakują raczej z ukrycia i daleka, więc najprawdopodobniej nie posiadają wiele broni pospolitej/ręcznej (miecze, topory itd.). Potrafią wykorzystywać walory toksycznych roślin.Na chwilę obecną jedynie tyle wiadomo o tym tajemniczym klanie. Ten rozdział będzie aktualizowany na bieżąco, jeżeli będziemy wiedzieli więcej.
CZYTASZ
Język gwardyjski
AdventureJęzyk gwardyjski to podręcznik o podstawowej spiritualickiej wiedzy, jak i tej rozwiniętej. Przygotowywuje on do ostatecznego testu na klan.