Spiritualia z pewnością nie jest klanem, który w swoich zamiarach ma walkę. Spiritualici częściej ominą niebezpieczeństwo niż zdecydują się z nim zmierzyć.
Jak wygląda mierzenie się z niebezpieczeństwem według Spiritualitów?
Być może odpowiedzi na to jest mnóstwo, ale jedno na pewno jest jasne - omijanie zagrożeń to komik Spiritualitów. Wbrew pozorom potrafią być sprytni i przebiegli w sytuacjach tego wymagających. Zawsze będą szukali innego rozwiązania niż walka. Nie są wielkimi znawcami swoich przeciwników (jak Silva), nie są również znawcami walki i wojny (jak Corbellit), nie mają na tyle rozwiniętej logiki (jak Mentemia), żeby zdawać sobie sprawę z tego czy należy walczyć, czy nie. Spiritualici gonią od przemocy, tym samym szukając mnóstwa innych rozwiązań.
Zatem jak oni w końcu omijają zagrożenia?
Odpowiedź nie jest równoznaczna, ponieważ tak naprawdę każdy Spiritualita podchodzi do tego inaczej. Bez dwóch zdań można stwierdzić, że mimo swojej łagodności i uroku, ich decyzje mogą niektórych zaskoczyć.
Fakt jest taki, że zanim w takowym teście pojawi się zadanie, które zagraża naszemu życiu, pojawią się legendarne przedmioty, które są w stanie nam pomóc. Rękawiczki Eltrudy są w stanie zadbać o nasze bezpieczeństwo w łagodny sposób, nie krzywdząc przy tym innych.
Jest to o tyle ciekawy klan, że ciężko jest tak naprawdę przewidzieć, jak taki Spiritualita postąpi. Może się również czasem zdarzyć, że o pomoc i znaki poproszą oni Pilpeta i to wedle jego zasad będą się kierować, nawet jeżeli może się wydawać, że będą one drastyczne.Podsumowanie!
Spiritualia to klan o przeróżnych ludziach, których łączy bezwzględne zaufanie samemu Pilpetowi. W ich poczynaniach podczas testu nie będą się pojawiały oczywiste zagrywki, ponieważ każdy z nich podejdzie do tego inaczej.
CZYTASZ
Język gwardyjski
AdventureJęzyk gwardyjski to podręcznik o podstawowej spiritualickiej wiedzy, jak i tej rozwiniętej. Przygotowywuje on do ostatecznego testu na klan.