Bölüm#1

Gülleri çok seviyorum. Belkide Isparta'da yaşadığım içindir. Ah Kendimi tanıtmayı unuttum. Merhaba ben Ceren, Ceren Haznedar. 17 yaşındayım, 3 ay sonra 18 olucam :). Çocukluğumdan beri ismimde bulunan C''Eren" isminde biriyle tanışmayı bekledim. Ama tam 6 okul değiştirdim fakat öyle biriyle hiç tanışmadım. Ama onu bulucam, buna inanıyorum.
****************
"Al işte" diye bağırdım. Çok sinirliydim. Çocukluğumun şehri olan, tüm dostlarımın burda olduğu şehri terk etmek zorundayım. Peki neden sorsanıza. Teyzem Ispartadan sıkılmış. Bende senden sıkıldım ama seni terk etmiyorum. Anne ve babam ayrı. Annem arkeolog olduğu için sürekli seyahat ediyor. Babam ise umrumda değil. Küçükken çok düşkünmüşüm ona ama beni bırakıp giden bi adamı niye seveyim. Teyzemde evlenemediği için benim yanımda kalmak istemiş. Dediğim dedik bir insandır bu nedenle Isparta'dan kesin gidicez o yüzden toparlanmaya başladım. Bana sürekli çok cici kızsın diyorlar. Öyleyimde. Ama sinirlenince pekte öyle olmuyor.
"Aşağı inmeyi düşünmüyorsun sanırım" diye bi ses duydum. "Tamam teyze bağırma" diye karşılık verdim. Valizlerimi aşağı indirdim. "Arkadaşlarımla vedalaşıcam saat 14:00da havaalanında olurum. Uçak 15:00da kalkıcak." dedim ve evden hızla çıktım. Arkadaşlarımla buluşucaktım bu yüzden sahile gittim. İşte ordalar. Çok fazla arkadaşım var fakat sadece iki tane dostum var. Biri Kübra diğeride Can. İkisinide çok seviyorum. Onlardan ayrılmak zor olucak. Tam düşüncelere dalmışken birinin boynuma atladığını hissettim. Kübraydı, ayrılıcaz diye ağlıyordu. Peki ya Can, onunda gözleri dolmuştu. Birbirimize çok düşkündük. Biraz konuştuk. Aslında baya konuşmuşuz. " Ne, olamaz!!" Diye bağırdım. Saat 14:30du ve uçağın kalkmasına sadece yarım saat vardı. koşmaya başladık, Can'ın arabadına atladık ve hızla yola koyulduk. Teyzemi gördüm, sinirden kıpkırmızı olmuştu. Oda beni gördü ve yapmacık bir şekilde " Ah canım başına bi iş geldi zannettim" dedi. Ah ben Isparta'dan biran önce kurtulmak istediğin için telaşlandığını bilmiyorum sanki. Arkadaşlarımla uzunca sarılıp vedalaştık biraz daha beklesek uçağı kaçıracaktık. Ah keşke. Ve uçağa bindik. Ben uçağa bindiğimiz gibi uyudum.
**************
Meraba arkadaşlar :) bu benim ilk deneyimim umarım beğenirsiniz :D

Sana senin sözlerinle veda ediyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin