* Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο μου όπως κι όλα όσα έγραψα στο προφίλ μου (παπάκι)DianaRay1, στην εφαρμογή του Wattpad. Αν το διαβάζετε από άλλη σελίδα, όπως η teenfic, τότε αυτή η σελίδα είναι παράνομη κι έχει υποκλέψει τα βιβλία μου γιατί ΔΕΝ έδωσα την άδεια να δημοσιευτούν οπουδήποτε αλλού, εκτός από το Wattpad. Σύμφωνα με τους νόμους: Ν.4411/2016 (άρθρα 370Γ, 370Ε και 386 Α) και Ν.2121/1993, πρόκειται για αξιόποινες πράξεις κυβερνοεγκλήματος καθώς διαπράττονται σε περιβάλλον διαδικτύου. Αν δεν θέλετε τον κίνδυνο επιθέσεων κακόβουλου λογισμικού στις συσκευές σας, τότε καλύτερα διαβάστε τα βιβλία μου από την κανονική σελίδα του Wattpad με ασφάλεια.
Χαιρετώ και καλοσωρίζω όλους τους ενδιαφερόμενους αναγνώστες!
Σ' αυτό τον Οδηγό, θα σας παρουσιάσω με συνοπτικό και σύντομο τρόπο όλα τα βιβλία μου, κατατάσσοντάς τα πρώτα σε κατηγορίες ώστε να διαλέξετε γρήγορα αυτό που σας αρέσει.
Καθώς διαβάζετε κάθε κεφάλαιο, πάνω δεξιά αν πατήσετε τις τρεις γραμμές, θα εμφανιστούν όλα τα περιεχόμενα αυτού του Οδηγού. Αφού πρώτα εξηγήσω σε τι είδη χωρίζονται κι αναφέρω τους τίτλους, θα μπορείτε να πάτε από το παράθυρο με τα περιεχόμενα κατευθείαν σ' αυτό που θέλετε, χωρίς να χάνετε χρόνο.
Κάθε κεφάλαιο που θα έχει τον τίτλο ενός βιβλίου μου, θα χωρίζεται σε τρία μέρη που θα χωρίζονται με μια σειρά από αστέρια.
Αρχικά, θα έχω πάνω από τον τίτλο σε εικόνα το εξώφυλλο του βιβλίου, κι από κάτω από τον τίτλο, το πρώτο μέρος θα έχει την περίληψη. Κάτω από την περίληψη και μια σειρά αστέρια, θα αναφέρω κάποια σημαντικά σχόλιά μου ή πληροφορίες σχετικά με το βιβλίο ώστε να σας βοηθήσω περισσότερο να καταλάβετε τί να περιμένετε από το βιβλίο αυτό.
Μετά από άλλη μια σειρά αστεριών, στο τρίτο μέρος, θα έχω μερικά reviews αναγνωστών του συγκεκριμένου βιβλίου που θα είναι ανώνυμα. Δηλαδή εντυπώσεις των αναγνωστών που διάβασαν τα βιβλία μου. Αν όμως θέλετε να επιβεβαιώσετε την εγκυρότητά τους, μπορείτε να τα βρείτε στο τελευταίο κεφάλαιο του αντίστοιχου βιβλίου μου. Επίσης, στα σημεία των reviews που αναφέρονται σε σημεία της πλοκής, αν δείτε αποσιωπητικά σε παρενθέσεις (...), τα έχω βάλει όπου αναφέρονται σε ονόματα, περιστατικά ή σημεία-κλειδιά της πλοκής, ώστε να μη γίνουν σπόιλερ. Στα τελευταία κεφάλαια όμως των βιβλίων, τα σχόλια είναι ολόκληρα.
* Η ιδέα με το τελευταίο μέρος με τα reviews, μου ήρθε καθώς η ίδια όταν θέλω ν' αγοράσω κάποιο ηλεκτρονικό βιβλίο, έχω δει από κάτω reviews αναγνωστών κι έχω διαβάσει αρκετά πριν προβώ στην αγορά. Τολμώ να πω ότι τα reviews που διάβασα μου άλλαξαν γνώμη και μ' έκαναν να διαβάσω ή ν' αγοράσω βιβλία που δεν το μετάνιωσα γι' αυτό σκέφτηκα να το κάνω κι εδώ, στον Οδηγό των βιβλίων μου.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Επειδή αυτή την ιδέα με τα reviews δεν την έχω δει εδώ στην εφαρμογή, αν κάποιος συγγραφέας αποφασίσει να τη χρησιμοποιήσει για τα βιβλία του και το δω, θα θεωρήσω ότι αντέγραψε την ιδέα από μένα. Συνεπώς πριν το κάνει, καλό θα ήταν να με ενημερώσει πρώτα, καθώς τα δικαιώματα του συγκεκριμένου βιβλίου είναι κατοχυρωμένα. Απαγορεύεται η αντιγραφή ή η οποιαδήποτε αναδιαμόρφωση του κειμένου.
Ευχαριστώ για την κατανόηση!
Αφού τελείωσα με τα προλογικά, στο επόμενο κεφάλαιο θα εξηγήσω το είδος της γραφής μου και σε τί είδη χωρίζονται τα βιβλία μου!
✧◝(⁰▿⁰)◜✧✧◝(⁰▿⁰)◜✧✧◝(⁰▿⁰)◜✧
أنت تقرأ
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
عشوائيΚινούμενη από την ανάγκη να βοηθήσω τους νέους αναγνώστες μου να διαλέξουν με ευκολία τί βιβλίο τους ενδιαφέρει και θα ήθελαν να διαβάσουν, σκέφτηκα την ιδέα να δημιουργήσω αυτόν τον Οδηγό για τα βιβλία μου! Επιπλέον, περιλαμβάνονται και μερικά revi...