1. Bölüm / Yeni Okul

95 8 5
                                    

2. denemem olduğu için hatalarım ve yanlış cümlelerim olabilir, bunları bana söylerseniz çok sevinirim. İyi okulamalar. Biraz kısa oldu ama idare edin ~

Dikkatle bulunduğum ortamdaki insanları izlemeye başladım. Ah, zengin okulunda ne işim vardı benim ? Sadece bir burs sayesinde bana çok farklı bir ortamda okuyacaktım. Sıcak çikolatanın son yudumlarını içmemle birlikte, zil çalmış, bütün öğrenciler konuşarak sınıflarına ilerlemeye başlamıştı. İç çekip ortuduğum yerden kalkarak 10A sınıfına ilerlemeye başladım. İnsanların bana, "Yeni kız." "Çömez." gibi isimler taktıklarını duyduğumda yüzümün düşmesine engel olamadım. Bütün gözler beni üzerimdeydi ve bunu sevdiğimi söyleyemem. Çok rahatsız edici bakışları vardı.


Sınıfa geldiğimde, sanırım utangaçlığımdan kaynaklanıyor olmalı ki öğrenciler sınıfa girip sıralarına otururken ben kapıdan onları incelemekle kaldım.


"Şuna baksana," dedi bir kız, elindeki kalemle beni işaret ederek. "Neden sınıfa girmiyor, beğenemedi sanırım." Yanındaki oğlan ona bakarak güldü. "Daha iyi bir yerden geldi ya sanki." İçimdeki gülme isteğini bastıramayarak güldüm. Güldüğümü duyan kız bana dönüp baktı.
"Evet beğenemedim, bir sorun mu var ?" Diyemedim tabii. Desem bile ilk günden kötü bir izlenim bırakacağımdan bu gerçekten kötü olurdu. 


Onu umursamadan diğerlerini inceledim. Bir grup erkek yüzyüze oturmuş konuşup gülüyorlardı. Aralarından bir tanesi gözüme takıldı. Keskin bir yüz, denizi andıran bir parlaklıkta masmavi gözler. Kusursuz bir beden.


 Gözlerimi ona diktiğim için, başını bana çevirince göz öze gelmiş olmamız kaçınılmazdı sanırım. Gerçekten gözleri çok güzeldi, açık bir mavi. Anlamadığım bir ifade ile bana bakmaya devam etti, arkadaşının ona söylediği birşeyle yüzünü ekşitip önüne döndü.


Biraz zaman geçtikten sonra öğretmen gelip, kapı önünde biraz benimle konuştuktan sonra içeri girdi. Benide arkasından sürükledi. Sürükledi diyorum çünkü, gerçekten o sınıfa ısınamamıştım.


Çocuklara bakıp masasına geçti, "Bu arkadaşınız Ada, buraya %100 burs ile gelmiş." derken sınıfta boş bir sıra aradı. Bulduğunda bana dönüp, "Emre'nin yanı boş. Oraya geç." dedi. Emre ? Erkekle oturmakan nefret ederim.. İç çekip Emre'nin kim oladuğuna baktım ki, eliyle beni çağıran bir çift mavi göz ile karşılaştım. Yanına gidip sıraya yerleşince ondan oldukça uzak oturuyordum. Ders boyunca yanımda getirdiğim not defterine notlar aldım. Ağzımı bıçak açmamıştı.

Farklı HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin