1

286 13 1
                                    

Sabah herzamanki gibi alarm sesiyle uyandim . Bügün yine her gün yaptığım gibi sabah erken kalkip siyah dar paça pantolon, beyaz locost(lokos) ve üstüne gri salaş tisort giyip rutin işlerimi hallettikten sonra çantamida alip evden ciktim. Hergün bindiğim O lanet olasica otöbüse bindim. Bizim Tayfadan iki kişişiyle ayni otobüse biniyordum melis ve erhan onlara slm verdikten sonra boş buldugum yere oturdum.
Kendimi tanıtıyım. Ben Alara . 17 yasindayim . Çok ama çok umursamaz biriyim. Alakart ticaret meslek lisesine gidiyorum . Annem amerikali babam türk . Bir tane kiz kardeşim var . İsmi Lara 15 yaşında , Kanada anadolu lisesine gidyor Biraz inektir kendisi :D .
...
Arkadaşlar arasında tayfa dediğimiz bir grubumuz var . 3 erkek 5 kiziz . Onlari tanıtıyım
Egehan = eski sevgilim ve oldukça daş bi çocuk .;)
Kağan =çok ama çok komik biri. Melis = oldukça şimarik ve kendini beğenmiş.
Eda =sebepsizce kendi kendine gülen ve çok konuşkadir.
Berna = oldukça doğal ve hiç bişekilde makyaj yapmayan biri . Erhan= en çok onunla takilirim kafa dengidir .
Arya = Bestim dir kendisi o herşeyini bana anlatir ama ben genelde herşeyimi ona anlatmam.
Sonunda okula gelmiştim Hizlica sinifa çiktim .
Sinifa girdikten sonra ilk dersimizin matematik olduğunu öğrenir ögrenmez siniftan çikdim . Matematik derslerine zorunlu olmadiğim sürece asla girmem. Okuldan çiktiktan sonra Telefonum calmaya baslamışti Telefona baktigimda hic beklemedğim biri ariyor du Eski sevgilim egehan . Ne diye ariyor ki şimdi . Ayrilali 1 hafta bile olmamişti , aslinda okulda falan konuşuyorduk ama ayrildiktan sonra hiç aramamişti . Telefonu açtigimda melisin sesini duydum. Bağirişmalar duyduktan sonra telefon kapandi .
Aslinda merak etmiştim ne olduğunu ama umursamadan yoluma devam ettim. biraz daha yürüdükten sonra okula dönüyordum ki telefonum tekrar çalmaya başladi . Egehan ariyordu
" Efendim egehan "
Korku dolu bi sesi vardi
" Aaallaraa ben çok kötü bisey yaptim Hemen buraya gel "
"Ne ne yaptin Nerdesin şimdi "
" evdeyim. hemen gel lutfen "
Dedikten sonra telefon kapanmişti . Acaba ne yapmiştiki ? Neden bu kadar korkuyordu ?
Daha fazla oyalanmadan hemen bi taksiye binip egehanin evinde durdum. İçeriye gidiğimde şok olmuştum.
Melis yerde kanlar içinde yatiyordu

Bu benim ilk hikayem umarim beğenirsiniz . Biraz kisa oldu ama bir dahaki bölümleri daha uzun yazcam. Teşekkürler :))

İddialık HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin