Aradan 1 hafta geçmişti . Melis iyileşti ve Egehan'ın dediğinden farklı bişey demedi. Melis 1 hafta boyunca raporlu olduğu için okula gelmemişti. Bugün melis okula devam ediceği için ona okuldan önce bizim mekana gidip hoşgeldin partisi yapıcaz . Beyaz lokosumun üstüne siyah salaş kuru kafalı tişortümü altınada yüksek bel siyah dar paça deri pantolonomu giyip evden çiktim. Kulaklığımı takıp durağa doğru yürürken sert bişeye çarptim. Kafamı kaldırdığımda direğe çarptığımın farkına vardım. Kafam acıdı lan nerden çıktı sabah sabah bu direk . Otobüs durağina gelip otobüsü beklemeye başladim. Etraftaki insanlar bana o kadar tuhaf bakiyorlardiki onlara dönüp ' ne var açikta bişey mi gördünüz ' bakışları attım ama genede içim rahat etmedi. Siyah arkadan takmalık deriye benzer çantamın ön cebinden aynami çıkarıp yüzüme baktığımda alnımda kan lekesi gördüm . Off ya kafam kanıyor . Lanet olsun niye önüme bakmıyorum ki. Neyseki çantamda yarabandı var. Yarabandinı kanayan yere takıp otobüse bindim. Erhanı görünce yanına doğru ilerledim.
' Slm genco "dedim
'Slm canımm gidiyoruz demi partiye"
"Tabikide oğlum gitcez de parti kızı nerede "
" Babası getircekmiş "
" Tm o zaman .Mekanı kim düzenledi" mekan dedigim ADE kafe sık sık uğradığımız bir kafe olduğundan bizim mekan demeye başladık.
"Ali abiye söyledik dün hazırlamış"
Ali abi mekanın sahibi. Çok iyi biridir.
" Kral adam ya " dedim
" Aynen " dedikten sonra kafenin önündeki durakta indik.
Kafeye girdiğimde tek dikkatimi çeken şey kan veren çocuktu. İyi de bunun burda ne işi vardı diye düşünürken kolumun çekilmesiyle kafenin arka kısmında kendimi buldum .
''Ulan çocuğu yedin bitirdin!" dedi egehan. Ne saçmalıyordu bu salak. Tamam eski sevgilim olabilirdi ama düpedüz salaktı. Sahi ben bunu nasıl sevdim lan. Neyse biraz daha konuşmazsam egehanın beni yanlış anlayacağını bildiğim için hemen konuştum.
"Ne saçmalıyorsun sen Egehan. Ne yemesi ne bitirmesi"
egehanın bana hemen cevap vereceğini düşünmediğim için bir an donakaldim.
"Yoksa benden ayrılmanın sebebi bumuydu. O Uraz şerfsizini sevdiğin için mi ha söylesene Alara " demek ismi Uraz güzel isimmiş .Ne diyorum ben ya kendine gel Alara:D
"Ne şacmaliyorsun yaa benim seninle ayrilma nedenimi gayet iyi biliyorsun şimdi de ismini daha yeni öğrendiğim çocuğu sevdiğimi ve senden Uraz yüzünden ayrıldığımı söylüyorsun Sen iyice kafayi yemişsin git tedavi falan gör " dedim ve oldukça sinirlenmiştim . Tam bişey söylemek için ağzını açmiştiki içerden gelen sesler yüzünden İkimiz birden içeri girdik . Melis içeri girmişti ve tayfadakiler alkişlamişti . Etrafada gecmiş olsun yazilari ve her köşede lacivert ve kırmızı 'L' koltuklar ve ortada küçük deriden oluşmuş 4 lü masalar var. Melis herkese sarılırken benim gözlerim Uraz'ı arıyordu . Ali abinin yanında bişeyler konuştuktan sonra hızlıca kafeden çıktı.Uraz'ın Ali abiyle ne işi olabilirdiki... Melis gelip bana ve egehana sarıldı. Egehanın beni Melisle aldıktan sonra her ikisiylede konuşmam çok tuhaftı ama diğer arkadaşlarım yüzünden konuşmak zorundaydım.Evet evet doğru duydunuz!! Yaklaşık 2-3 hafta önce Egehanla gereksiz bir neden yüzünden kavga ettikten sonra onu merak edip akşam evine gitmiştim ama gördüğüm manzara hiç hoş değildi bilirsiniz iste o iğrenç manzara. İşte sonra ayrıldık falan egehan da sürekli çok sarhoştuk o gece falan filan diyip duruyor. Ama ne olursa olsun sonuçta beni aldatmıştı . Sesizce kolamı yudumlarken yanıma Melis geldi .
" İyimisin " diye sordu
" iyim saol sen ? " dedim
" Bende iyim saol. Bişey sorucam bana kan veren bir çocuk varmış O çocuğu tanıyor musun ? "
" Hayır ama tanıyan birini biliyorum "
dedim. Evet Egehan ismini bildiğine göre kendisini de tanıyordur.
" Kim ? "
" Egehan "
" Egehan mı ? Arkadaşı falan mı ? "
" Bilmiyorum" dedim
" Tamam saol " dedikten sonra yanımdan ayrıldı.
Daha sonra Okula geç kalmamak için Yavaştan toparlanmaya başladık. Etrafı toparlayıp Ali abiyede teşekkür ettikten sonra okula doğru yürümeye başladik ADE kafe, okula 20 dk lik uzaklıktaydi . Okula geldikten sonra Herkes sınıfına dağıldi ben ve Arya da sınıfa girdikten sonra duvar kenarı en arka sırama oturdum. İlk 4 ders bittikten sonra Her gün olduğu gibi Tayfaca kantinde oturuyorduk.
" Bana kan veren çocuk " dedi Melis Egehana bakarak
" Tanıyormusun ? " Dedi Melis
" Evet " diye yanıtladi Egehan
" Nasıl biri telefon numarası falan varmi şeyy teşekkür etmek istiyorumda sonuçta hayatımı borçluyum " dedi
" Ona hayatını borçlu falan değilsin . Kim olsa aynı şeyi yapardı. Hem o çok şerefsiz biri boşver yani hiç bulaşma " Egehan neden şerefsiz dediki Uraz'a acaba aralarında ne geçmişti ? Nerden tanışıyorlardi ?
Diye düşünürken . Zil çaldi ve Arya ile sınıfa dogru ilerledik. Ben yerime geçtikten sonra Arya da pencere kenarı en arka sırasına doğru ilerledi. Şimdi neden yanyana oturmuyorsunuz diye sorucaksınız Biz yan yana oturunca cok konuştuğumuz için sınıf hocamız bizi ayırdı:D Dersimiz tarihdi. Aslında tarih dikkatimi çeken bir dersti ama sevmezdim . Daha sonra kapı çaldı ve İçeriye giren kişi ile şoka uğramam bir oldu !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddialık Hayatlar
ChickLitKüçük bir iddia nelere yol açabilirki ? Peki herşey bir iddia yüzünden mi başliycak ? Ya Herşey Başka bir iddia yüzüden biterse !!! O zaman ne olucak ......