Please,trust me!You know i would never do that..💚💙

136 6 1
                                    

Tocmai am vazut un fanart pe tik tok legat de hockey sau cum drq se scrie
Și mi-a venit inspirație, asa ca 🤪👍
Capitolu 10 (după spusele lu wattpad)
_____

Mare smeker Skip time magic în vacanță de iarnă ca asa vreau eu și tu nu ai cum s-a imi schimbi idea😍💅

Autorus magious pov:

George și Clay erau în cameră lor pe telefoane. (ca ce kkt s-a facă? S-a se futa? ... Pot face și asta😍💅) Când prin magie, Karl intrase pe ușa ca disperatu și leo zis la astia doi sa se îmbrace ca se duc la... Uhh.. Nu stiu cum tre sa zic😃👍gen la locu ala Unde-s patinoare, locuri unde poți sa te joci hockey.. Stiti voi, ca eu nu stiu💀👍

Magic Skip time când au ajuns la locu ăla

Autorus cacacious pov again:

Karl și George nu se pricepeau pe gheață 💀👍(mureau drq pe acolo ce sa mai zic) asa ca Sapnap și Clay sau dus sa se joace hockey cu alte persoane de pe-acolo si Drista sa patineze,în timp ce Karl și George stăteau pe o bancă privindu-i 💃
Logic ca Clay neatentu a trebuit să cadă pe gheață și să-și spargă nasu😃👍Clay s-o dus pe banca și se așezase lângă George. George luase un servetel(NU INTREBATI DE UNDE😭S-O SPAUNAT ȘERVEȚELE OK?! 😭👍), și a început să îi șteargă sângele de la nasu lu Clay(nu își chiar sparsese nasu, doar ca mna curgea sânge)

 George luase un servetel(NU INTREBATI DE UNDE😭S-O SPAUNAT ȘERVEȚELE OK?! 😭👍), și a început să îi șteargă sângele de la nasu lu Clay(nu își chiar sparsese nasu, doar ca mna curgea sânge)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Arata cam așa)

În timp ce George avea grijă de Clay ca un iubi bubi bun ce era, (😌) apăruse o curv- adică o fată și o spus:

F-Buna blondinule😉(deja vreau sa o omor🙂) ai vrea să vii cu mine sa ne distram unpic~ (IEȘI FA CURVA SOCIETĂȚI MORI DRACU 😡🤢🤮)
C-Hmmm🙂Ce ar fi dacă aș merge sa iti arata un pod înalt de unde sa te arunci? 😛
F-Oh haide~ (MORI URATA DRACU CURVARO IEȘI CAT MORI EW) Sigur nu vrei sa ne dristram unpic?sunt sigură ca o poti face bine~(vam zis ca vreau sa moara?!)
G-*se uita la aia cu o fată de ziceai ca acuma vrea săi taie gatu dacă ar fi avut cu ce* Da chiar o face, spun din experiență 🪓🙂 (ba ca sa intelegeti, sor mai futut astia doi încă de două ori, nu numai când era cu Vodka👍...Karl și sapnap încă de 4 ori💃)
F-Sigur o face mai bine cu o fata~
D-Iti arat eu distractie, am un topor lăsat în mașină. Ar arată bine în gât la tine 🙂
C-As prefera sa ma distrez cu iubitul meu 😛*Clay îl i-a pe George și îl pune la el în poală :>>*
G-*Zambeste*(poate chiar o sa se distreze, nu va promit nimic🙂dar nici nu zic ca nu o vor face😇)
D-Oh haide~
K-Drista ma duc sa aduc toporu ala sau...
S-Lam adus eu😇
G-De unde ati apărut toți👁👄👁
F-Ugh🙄

Curva societăți pleacă în fața, se apropie de mașinile parcate și apoi o calcă o mașină 😇👍YEY😈

D-Oh, păcat. Vroiam sa fiu cea care o calcă cu mașina:(
S-Tu nu ai carnet 🤔
D-Atunci sa o tai în bucățele cu toporu, sa o macin și apoi sa o dau la caini 😇
G-Buna idee😇👍

----

Drista sa dus sa mai patineze, iar cei patru boschetari au rămas pe banca vorbind.
După cam o oră de stat acolo, Karl și George au adormit pe umerii lu Sapnap și Clay. (logic🙄👍) Clay i-a pus capu lu George în poala lui, la fel o făcut și Sapnap cu capu lu Karl👍

Skip time a doua zi

Gogy pov:

Ma trezisem la ora 10pm singur în cameră. M-am dus jos să intreb de Clay și Karl mi-a spus că să dus la magazin. Apoi eu m-am dus la o plimbare în parc știind că îl voi găsi pe Clay acolo. In timp ce mergeam prin parc, văzusem ceva ce speram să nu vad niciodată... Clay sarutandu-se cu o fată... M-am întors și am fugit acasă plângând. Am intrat în casa fără să zic nimic și am fugit sus în dormitoru unde dormeam eu cu Clay.M-am închis acolo și am inceput sa plâng și mai tare..
Eram complet distrus.Aveam inima frântă în bucatele..Simțeam ca și cum cineva imi infipse un cuțit în inimă..

Clay pov (gen ce se întâmplase și înainte ca George sa vada și după) :

Am mers la magazin sa i-au băuturi, fructe, snacksuri etc. Am luat-o prin parc ca sa ajung mai repede. În timp ce mergeam prin parc am fost tras de o fată pe care n-am mai văzut-o niciodată 💀. Apoi ciudata aia a început să mă sarute 👹Am împins-o de căzuse pe jos și mi-am continuat drumul.
Când m-am intors acasa îl aud pe Sapnap cum zice:

S-Ce ai mai făcut mă?
C-Ce am făcut?
K-Ceva timp după ce te-ai dus tu la magazin să trezit George. A întrebat de tine, eu i-am zis ca esti la magazin și apoi el ne-a zis ca se duce la o plimbare în parc.
D-5 minute mai târziu a venit înapoi plângând și a fugit sus și să închis în cameră..
C-Oh...
K-Zi mă ce-ai făcut?
C-Inainte să vă explic, vreau sa vă zic ca nu eu am vrut să se întâmple asta sau ceva ok?!
D-Hai zi
C-Mergeam și eu ca tot omu spre magazin, o luasem prin parc ca să ajung mai repede. În timp ce mergeam eu am fost tras de o fată pe care nu am mai văzut-o niciodată și a început handicapata să mă sarute. Eu am impiso și mi-am continuat drumul..
K-Oh.. Probabil ca George văzuse asta și a crezut ca-
C-Ma duc să vorbesc cu el

(Sus)

C-George! Deschide usa.. Te rog! Stii ca eu nu aș face asta!...
G-... pleacă...
C-Macar lasa-ma să-ți explic! Nu e cum crezi tu.. Te rog..
G-Pleaca.. 

(Arătau cam asa, doar ca George era pe pat nu lângă ușa) (am luat poza dintr-un tik tok ca nu o aveam deci mna💀👍)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Arătau cam asa, doar ca George era pe pat nu lângă ușa) (am luat poza dintr-un tik tok ca nu o aveam deci mna💀👍)

S-E de rau?
C-Pare ca ceva e bine...?(plâng👍)
G-Vreau să vorbesc cu Karl..
C-De ce Karl și nu eu?!...
G-Karl
C-Daca asta te face fericit...
K-Sunt aici

Cu Karl și George

K-Macar pe mine m-a lasi să îți explic cum s-a întâmplat?...
G-Off... Bine... Sa te aud..
K-Bun.. *îi explică tot cap-coadă*
G-Si de unde stii tu ca asta nu e o minciună?..
K-George... Clay nu te-ar înșela niciodată! De ce nu vrei sa accepți adevărul?
În plus nu ai văzut ieri?
George credema, și el sufara când vede ca nu mai vrei sa vorbesti cu el!.. Trebuia să il vezi cu ochii tai cum stătea lipit de ușa și plângea  după tine..
Ziceai ca e un câine care plânge lângă stapanu lui mort! George, și el suferă la fel de mult ca tine.. Iartal, mai dai o șansă! Iti promit eu ca nu se va mai întâmpla asa ceva! Chiar nu-l vezi cum în fiecare zi sta lipit de tine, cum mereu vrea să fie cât mai aproape de tine? Cum mereu a vrut să te facă sa te simti fericit? În siguranță, iubit.. El nu te-ar înșela cu nimeni niciodată în viața lui! George nu te lupta cu adevărul!..

George sa ridicat din pat, sa dus la ușa și a deschis-o. La văzut pe Clay stătea pe jos cu spatele lipit de perete plângând. George sa pus jos lângă el și la îmbrățișat.

O zi a făcut totul//💚💙dnf story💚💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum