Yıl:2021
Mekan-Ahmet Ev
Ahmet salonda oturmuş gazetesini okuyordu.Bşr baktı ki Gülden ortalarda yok ona seslendi
Ahmet:Gülldeeenn ? Karıcığım neredesin ?
İçeri odadan Gülden ona cevap verdi.
Gülden:Geliyorum hayatım geliyorummmm.
Birkaç dakika sonra Gülden yanına geldi.
Ahmet:Neredesin ya evin içinde kayboldun ?
Gülden:Ay Nazlı'yla konuşuyordum içeride,görsen nasıl şık olmuş.Onun da Ergun'un da çok selamı var.Ergun öp bacanağı benim için dedi :)
Ahmet:Serseri ya :) Aleyküm selam.Ne yapıyorlarmış bizim kızla Ergun ''enişte'' ? Sen konuşurken Nazlı'nın şık olduğunu nasıl anladın hem ?
Gülden:Ay Ahmetçiğim görüntülü konuştuk alış artık şuna.Fehmi'Yle de yapıyorduk ya.
Ahmet:Ben anlamam kardeşim konuşma dediğin sesle olur.Alışamıyorum işte.
Gülden:Ama taknolojiye bu kadar karşı olma bak.Nazlı'yı da Ergun'u da Fehm'yi de uzun zamandır göremiyorduk ayrı şehirlerde yaşadıkları için.Eskiden olsa özleyip,merak ede ede kalırdık.Şimdi yanımdaymış gibi konuştum sohbet ettim arkadaşımla.
Ahmet:Tamam sevdiklerini dünyanın öbüt ucunda olsalar yanında görmek,eşzamanlı konuşmak şahane bir şey ve çok da acayip ama görüntüye de sarılamıyorsun mesela.
Gülden:E o da doğru ama ne yapalım hiç yoktan iyidir. Hem yakında VR la sarılınca bunu hissedebileceksin de
Ahmet:Ne Var ne var ?
Gülden:VR yani sanal gerçeklik.
Ahmet:Gerçeği yaşadık sanalı kaldı Gülden.Ay neyse bırak bunları ne yapıyorlarmış ,niye şıkmış Nazlı dedin anlatmıyorsun.
Gülden:Ay bugün yıldönümleri.O yüzden.Sen de ara kutla.
Ahmet:Aaa ben onu yarın sanıyordum.Söylesene birlikte arardık.
Gülden:Aman canım zaten çok konuşamadık.Ergun Nazlı'yı yemeğe götürüyormuş.Ay bir görsen sabahtan beri sürprizleri bitmemiş,güller arasında uyanma mı dersin,kocaman bir tektaş mı ,ona özel yazdığı şarkıyı söylemesi mi dersin ? Çok romantik.Sen de az böyle az böyle olsan ne olur.Ne sürpriz ne bir şey.
Ahmet:Konu döndü dolaştı bana nasıl geldi ya.Bir kere onlarınki abartı.Tamam ne güzel mutlular aşıklar da çıtayı bu kadar arşa çıkarınca diğer evlileri zor duruma sokuyorşar.Her yıldönümlerinde yeniden evlenmiş gibi seremoni.
Gülden:Ay tabi ki yapacaklar bırak.Onlardsn çok kimin hakkı ? Düşünsene neler yaşadılar,onca ayrılık çile sonrası kavuştular.Hem de hiç beklemedikleri anda ,artık olmaz derken.
Ahmet:Evet haklısın.Bu kadar geç ve inanılmaz şekilde yeniden kavuşmuşken bunu fırsat buldukça yeniden kutlayıp şükretmeleri çok anlaşılır.Hiçbirimizin artık olabileceklerine inancı kalmamıştı ki.Farklı yerlerde,bambaşka hayatlara savruldular ama bak şimdi beraberler.
Gülden:İyi ki de kavuştular.öyle güzel öyle çok seviyorlardı ki birbirlerini.Ayrıyken bile.Yoksa yazık olurdu.Hayat ne tuhaf değil mi? Kader mi bu ?
Ahmet:Karşılaşmaları kader,o anda onları birleştirebilecek şartların oluşması ama olmasaydı da yine peşini bırakmazlardı eminim onca yıl sonra birbirlerini bulmuşken.Çünkü esas önemlisi aşk.Sevdalarını bir ömür kalplerinde taşıdılar,çünkü gerçekten sevenler böyledir zaten.Ne yaşarnırsa yaşansın beraber ol olma,gör görme,kız,küs ,ayrıl ya da beraber yaşlan,kavuş bunlar hep hikayenin sonunu belirler,sevgiyi değil.Ergun ve Nazlı da ne olursa olsun bu sevgiyi ölene kadar taşıyacaklardı ,istemeseler bile.Başta sevmeyi onlar mı seçyi ki ? Ya da biz.Gönül kimi seveceğine kendi karar veriyor hiç sana sormuyor bile.Senin çatışıp çatışmadığına bağlı da kaderin şekilleniyor. Hani büyük aşklar sınanırmış ya en çok da onlar sınandı ama hepsini aşmayı bildiler aşklarıyla.Onca zaman acı çekip sınandıktan sonra birlikte olup artık aşklarının tadını çıkarabilmeleri çok güzel.Onlar için çok seviniyorum çünkü hak etmişlerdi.Keşke baştan zamanla sınanmasalarmış çünkü beni dostumdan,onları birbirinden ayırdı onca zaman ama bak yine birlikteyiz.Yürekten aşklar,yürekten dostluklar zamansızdır çünkü.Onca yıl görüşme unuttum say bir bakışma,bir hatırayla,bir şarkıyla bazen hop yeniden eski günlerdesin.Çünkü yan yana olmak değil,can cana olmak bağlar bazı insanları.Benimle Ergunun,Seninle Nazlı'nın dostluğu,seninle benim,Nazlı ve Ergun'un aşkı gibi.Eski ve gerçek.Yani öyle sanal gerçeklikle yanında bulduğunda sana verilen sahte hisler değil bunlar.Gerçek hislerle,yanında olsa da olmasa da yüreğinde tuttuğun,kendi gerçeğin ne haber ?
Gülden:Ay tamam Ahmet duygusal ve damardan bir konuşmayla hep sen kazan tartışmaları.Telefonun şurada arasın Ergun^la nazlı'yı
Ahmet:Yok yok sen tableti ver de ben de merak ettim nasıl olmuşlar :) Oradan arayıp tebrik edeyim
Gülden ve Ahmet birbirlerine imalı güldüler.Ve Ahmet ve Ergun ve Nazlı yı evlilik yıldönümlerini kutlayıp aramak için odaya gitti.
YOU ARE READING
Ergun Nazlı Kavuşması versiyon 2
Fiction généraleErgun ve Nazlı aşkının işlenemeyen sonunun işlenmesi için birkaç yol -2