Partea3.2

5 0 0
                                    

Ade

O durere brusca si gatul uscat o facusera pe Ade sa se trezeasca cu o sudoare rece pe fata, dar cand se ridica durerea de cap o puse la loc in patul moale. Avea capul si picioarele infasurate in bandaje, iar urmele de sange de pe palme nu o calmau deloc. 

Nu se afla in camera ei, ci in a Luanei. Peretii aveau o nuanta de gri care ii facea pielea sa se infioare de frig desi in camera era destul de cald. O strabatu o senzatie de gol in stomac cand devinese mai constienta decat inainte de prezenta Luanei langa pat intr-un scaun citind in liniste.

Luan isi ridica privirea din carte, era mai intunecata decat fusese vreodata. Se apleca asupra Adei si ii lua obraji in palme.

-Cum ai reusit?

Ade clipi des.

-Ce?

- Sa-ti spargi capul si sa calci cu ciorapi pe cioburi de sticla

-Panda...unde e Panda?! Ade se ridica in fund si vru sa se dea jos din pat, dar Luan o impinse inapoi

-Esti proasta? Intai explica-mi ce s-a intamplat!

Luan avea lacrimi in ochi si se abtinea cu greu sa nu izbuneasca in plans cand o intreba, aceasta se ridica si luase o oglinda de pe birou intorcandu-se spre Ade.

- M-am impiedicat de prag, atat

-Priveste!

Ade lua oglinda si se uitase in ea, avea parul prins in coc in varful capului si fruntea ii era complet bandajata cu inca 2 plasturi pe obrazul stang. Parul ii era murdar de sange uscat si prinse o tenta maronie.

-Ai picioarele ciopartite de la cioburi, iar cu fata ai cazut pe inca doua destul de adanci, doctorul a zis ca abia a reusit sa scoata totul 

-Dar Panda?

- Avuse o scadere de calciu si a fost dus la spital, nu puteai deschide usa pentru ca el lesinase in fata ei

-Unde erai cand te-am strigat? Aveam nevoie de ajutor in acel moment!

-.. m-ai strigat? Plecasem 10 minute afara! 10 minute!

-Ce cautai afara?

-Nu conteaza, dar tu de ce ai rasturnat biroul?

-Cautam nenorocitele de chei, dar ce sa vezi, le luase dracu'! M-am ingrijorat enorm pentru Panda,zise Ade in timp ce incepu sa lacrimeze

Luan se puse langa dansa si o lua in brate incet mangaind-o pe spate. Incerca sa o calmeze, desi dansa avea mai mare nevoie de acea imbratisare. Panda nu lesinase de la o scadere de calciu, ci de la soc.

Luan cand intrase sa vada ce se intamplase vazu ceea ce vazu si Panda, sub podea se aflau mai multi saci de silicon, unul fiind taiat la un capat de unde ieseau viermi, cand se uita mai bine ce se afla in acel sac, observa mai multe oase ce formau o palma.

Era de-a dreptul groaznic si nu voia sa-i spuna inca Adei. Avea sa afle singura de ce bunica ei ascundea asa ceva in dormitor.

-Lu?

-Da? raspunse cu vocea tremuranda

-Exista vreun pret ca sa te conving sa ramai in bratele mele pentru totdeauna?

-Nu cred..

In timp ce statusera in brate, Ade adormi la loc si Luan o lasa in pat, avea ocazia perfecta sa vada ce face Maxim cat Ade dormea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In timp ce statusera in brate, Ade adormi la loc si Luan o lasa in pat, avea ocazia perfecta sa vada ce face Maxim cat Ade dormea. Cand i-a gasit pe amandoi pe Maxim l-a carat in dormitorul Adei si pe Ade in al ei pentru ca era mai aproape si ea era mai grav ranita decat el. In decursul anilor pe care i-a petrecut in aceasta casa si de cate ori se imbolavea buica, stia deja pe de rost numarul de telefon al doctorului care i-a bandajat fruntea Adei, un om care pentru bani u punea intrebari.

Maxim era intins pe patul Adei si se uita intr-un punct fix pe tavan, era inca socata si in interior isi cantarea optiunile si incerca sa faca fata asupra faptului ca tatal acestuia ar putea fii mai mult ca implicat in asta.

Luan se sprijini de tocul usii si il masura din privire, avea fata frumoasa ,dar unele riduri il dadeau de gol ca nu a trait la fel ca ceilalti.

- Ti-a mai curs sange din nas? intreba Maxim

-Ma mir ca mai am sange in corp acum ca ma intrebi

-Ade s-a trezit?

-Da, dar a adormit la loc

-Stie ceva?

-Nu cred

-Tata va venii maine...nu vrea sa scape de cadavre

-De unde stii?

-Voia sa toarne o placa de beton si sa puna parchet cica, Maxim s-a ridicat in picioare, trebuie sa mergem la politie

-In niciun caz 

-De ce ?

-E cuvantul nostru impotriva cuvantului lui, voi fii trasa eu ca vinovata si nici macar nu stiam ce am in casa de atat de mult timp!

-Si ce zici sa facem atunci? Ade daca afla, va avea o reactie mult mai urata decat a amandurora!

-Nu tipa nerodule sau va afla chiar de gura ta! Ce vrei sa spui cu asta?

-Nu stii?

Maxim facu ochii mari si se lovi cu palma peste frunte.

-Ce prost sunt!

- Ti-am zis sa nu mai tipi! Ce naiba voiai sa spui? Cum adica mai rau ca noi?

-Nu pot sa-ti spun eu 

-Iti cade limba daca spui?

-Nu, dar..

-O voi intreba pe Ade si tot aflu

-Nu poate afla

Maxim sa facu rosu si la fata si statea cu palmele in cap miscandu-se prin camera si vorbind singur. Luan se du-se la biroul si ii puse un pahar cu apa.

-Ia si bea! Daca e ceva important, o sa aflu dupa ce rezolvam toata treaba asta 

Maxim lua paharul tremurand si inghiti cu greu.

-Deci, cum scapam de toate alea, sunt pe putin 3 acolo!

-Reusim cumva,tatal tau are soda caustica la magazin?

-Da 

-Ai cheile?

-Nu

-Cred ca stii ce trebuie sa faci diseara

-Glumesti?

-Deloc

-Si tu ce faci?

-Ma asigur ca Ade nu afla nimic

-Culcandu-te cu ea?

-Esti un nemernic

-Si tu o curva, sa nu crezi ca nu stiu ca Justin a fost aici

-De unde?

-Lasa 


Tineret,cafea si un strop de moarteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum