Don't go this house Victoria

22 5 4
                                    


Roz:Vivian ben ölmeden önce sana söylemem gerekenler var.
Vivian:Roz ne saçmalıyorsun yine, Garip büyülerle tekrar kafayımı bozdun?
Roz:Vivian ben buradan gitmeden önce sadece dinle. Saçma gelsede sesini çıkarma ben gidince en azından orda mutlu olmak istiyorum. Burası yaşamak için acı verici, pis ve yalanlarla dolu bir yer ölmek içinse rahat, güzel ve huzurlu.

O bunları derken istemsizce gözümden bir yaş geldi. Dediklerine inanmak istemiyordum. Ama eğer aklımdan geçenleri bana söylerse bende o nereye gidiyorsa aynı yere gidecektim.

Dalgaların bizi hangi adaya sürükleyeceği umrumda değil eğer beni seviyorsa biz birlikte olalım yeter.

Eğer beni seviyorsa ölüm bizi ayırana kadar- hayır ruhlarımız sonsuza dek yok olana kadar onunla kalırdım.

Yeterki ince dudaklarından o iki kelimeciği duyabileyim.


-20 yıl önce-

Vivian daha 1 hafta önce taşındıkları Chicago'daki
yeni müstakil evlerine alışmaya çalışıyordu. Eşyalarını yerleştirmeyi bitireli 2 gün olmuştu evdeki herkeste bundan 1 gün sonra tam olarak yerleşmiş sayılırdı.

Vivian'ın annesi Alice burdaki yeni komşularını tanımak için bir çeşit parti düzenlemişti evlerinde. Oturdukları sokaktaki herkesi bu partiye davet etmişti. Parti için süslemeler alıp kek ve atıştırmalıklar hazırlamıştı.

Cuma akşamı parti için komşuları davet etmek Vivan'ın kız kardeşi Victoria'nın göreviydi. Victoria partiden 1 saat önce çıkıp büyük bir neşe ile bütün sokaktaki evlerin kapısını tek tek dolaşıp yüzündeki sıcak gülümseme ile insanları paritye davet ediyordu. Sokağın sonundaki ev ile Victoria'nın işi bitecekti.

Victoria tamamen siyahların içine gömülmüş bu evin kapısını çalarken biraz korkmuştu. İçeriden tam hayal ettiği insanların çıktığını söyleyebilirdi Victoria.

Kapıyı açan kadın 1.85 boylarında, ince, beyaz tenli siyah ağırlıklı bir elbise içindeki güzel ama bir o kadarda ağır başlı olduğu belli birisidir bu kadın.

Victoria biraz rahatsız olmuştur fakat sıcak gülümsemesini bozmadan kadını bütün komşulara yaptığı konuşmanın aynısını yapıp kısaca onu partiye davet etmiştir.

Kadın soğuk bir biçimde başını hafifçe aşşağı eyip Victoria'nın yüzüne kapıyı kapatmıştır.

Victoria içinden garip, korkutucu ve kaba birini neden davet ettiğini sorgularcasına başını eğip canı sıkkın ama parti için bir o kadarda heyecanlı bir biçimde sokağın başındaki evine geri dönmüştür. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

La karakter tanıtımı yapimmi? 

Neyse taslaklarda kalmış hikayede 2020de yazmışım 💀

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

After you left me.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin