Bölüm 2

6 1 0
                                    

Olsey'in bavulu hazırdı.Zaten çok bir şey koymasınada gerek yoktu.Ne zaman dört ayaklı olmak zorunda kalsa kıyafetleri parçalanıyordu buda onda kıyafet biriktirme özelliğinin doğmasına sebeb olmuyordu.Fakat Tedd'in moda tutkusu vardı,arkadaşı sayesinde çıplak kalmıyordu.

Bu evde pek anısı yoktu,genelde dışarıda takılıyordu doğası gereği.Son zamanlarda sokaklar onun için tehlikeli olsada kapalı alanda kalmaya dayanamıyordu,ne kadar bir yanının hayvan olduğunu inkar etsede o bir kurttu!

'' Tamamen iki ayaklı değilim,tamamen iki ayaklı değilim.'' Olsey bunu tekrarlarken bir yandanda şehre mermi gibi inen yağmuru izliyordu.Camları sonuna kadar açıp,havanın sıkıntısını içine çekti.Sanki yağmur dindiğinde gökyüzüde bu sıkıntılı halinden kurtulacak,içindekileri tamamen boşaltacaktı.Olsey bir çok kez hayatını iki ayaklı olarak sürdürmeyi düşündü,yine bunu düşünüyordu fakat engeller vardı.Yaradılışta karşı konulamayacak oluşlar mevcuttu.Bir şekilde kendini dört ayağının üzerinde bulduğu zamanlar oluyordu.

Sol köşede duran koltuğu camın önüne çekip şehrin manzarasına daldı,düşünmeden duramıyordu.Her şey o kadar anlamsız ve saçmaydı ki! Düşünemeyen,dönüşemeyen,tamamen hayvansal özellikler taşıyan aptal kurtlar gibi olmayı diledi bir an,öylesi daha kolay olurdu.Sadece karnını nasıl doyuracağı ile meşgul olurdu oysa ki şimdi bir çok şeyle uğraşmak zorundaydı.Eğer insanlar onun aslında bir kurt olabildiğinide öğrense kesinlikle dışlarlardı,iki ayaklı olabildiğini bilen kurtlar tarafından dışlanıyordu zaten.İki dünyadada ona yer yoktu.

Kapının çalması ile irkildi,gelen kesinlikle Tedd olmalıydı.

Tedd '' Biliyormusun kasvetinin kokusunu burdan bile alabiliyorum.''

Olsey '' Vay canına,mükemmel kurtun koku alma duyusu tamamen gelişmiş! ''

Tedd '' Konuşmayı kesip bir an önce özel uçağa gitmeliyiz.''

Olsey '' Özel uçak mı? ''

Tedd '' Bir dostumuz,zengin bir dostumuz.''

Olsey '' Peki ben neden bu dostu tanımıyorum? '' Olsey'in kaşları gittikçe çatılıyordu.

Tedd '' O kadar içine kapanıksın ki Olsey! Sana bazı şeyleri anlatma fırsatı vermiyorsun bile! Her seferinde o koca kıçını kurtaran ben oluyorum ama lanet sevgilinmişim gibi birde hesap veriyorum.Geliyorsan gel gelmiyorsan ucube gibi hayatına devam et,tabi seni bulacakları güne kadar.'' 

Olsey,Tedd'in bu kadar sert çıkmasına şaşırmıştı fakat hiç taviz vermeden karşısında dikilmeye devam ediyordu.Tedd'in en nefret ettiği şey tartışma sırasında verilen kısa cevaplardı.

Olsey '' Gidelim.''

Tedd o kadar sinirlenmişti ki! Bir an Olsey onun kurta dönüşeceğini ve kafasını parçalayacağını düşündü.Teoride kafasını parçalaması imkansızdı aslında.Çünkü Olsey alfa olabilecek kadar irileşmiş ve güçlenmişti.Tedd'i bir vuruşta camdan dışarı fırlatabilirdi.

Bahsedilen özel uçağa doğru yola çıktıklarında ikiside konuşmadı fakat Olsey meraktan çatlamak üzereydi.Nasıl oluyorda Tedd bu kadar zorluğun arasında özel uçağı olan bir arkadaş edinebiliyordu? İlginçti.Ve Olsey dayanamayıp araba kullanan Tedd'e döndü.

Olsey '' Pekala,bana şu arkadaştan bahset.''

Tedd '' Bizim gibi,hem düşünebilen hemde dönüşebilen.'' Tedd'in hemen cevap vermesine Olsey şaşırmadım derse yalan olurdu.

Olsey '' Nerden tanışıyorsunuz? Kökeni? Ve nasıl zengin olmuş? Biz daha kendimize barınacak yer bulamazken bu bahsettiğin kişi nasıl oluyorda zengin olabiliyor? ''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOŞ YA DA ÖLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin