Park Seo Joon(actor)

134 1 0
                                    

  as your Boyfriend  ⊂((・▽・))⊃

•Her zaman süper sevecen ve nazik.

•O tipik olarak halk içinde sevgi gösteren bir tip adam değil ama siz meşgulken ara sıra yanağına veya alnına gizlice öpücükler konduruyor.

•Sizinle gezmek için drama çektiği her sete götürür ve gerçek hayatta sahne arkasını görmenizi sağlar.

•Kavga ettiğinizde, çok çabuk sinirlendiği için kendini suçlu hissedecek ve kavga bitmeden özür dileyecek.

•Söylediğiniz hiçbir şey için sizi kötü hissettirmiyor ama ikiniz de tekrar sinirlenmeden konuşmak isteyecektir.

•Hatalı olduğunda kabul eder ve sen hatalı olduğunu kabul ettiğinde de seni takdir eder.

•Kavga bittikten ve ikiniz de konuşmayı bitirecek kadar sakinleştikten sonra, konu üzerinde durmak yerine devam etmek isteyecek, böylece rahatlayacak ve bir film izleyecektir.

•24/7 kucaklar, ne olursa olsun sarılmayı sever.

•Bir şeye sinirli veya endişeli olsa bile, ona sarılmaya çalışırsanız, hayır demez veya kucaklaşmayı inkar etmez.

•İkinizin uzun süre ayrı kalmasından kesinlikle nefret ediyor.

•Birlikte film izlemek ve bütün gece ona sarılmak yerine gece geç eve geldiğinizde veya arkadaşlarınızla çok uzun süre dışarıda kaldığınızda, dünyanın en huysuz adamıdır.

•Öpücükler, öpücükler, öpücükler - Öpüşmekten asla bıkmaz, bu yüzden her zaman küçük öpücükler almaya hazır olun.

•Yapışkan ama itiraf etmeyecek, özellikle de arkadaşların yanındaysa.

•Sizinle ve bir grup arkadaşınızla masa veya kart oyunları oynamayı seviyor.

•Her zaman seni utandırmaya çalışır ama sen de onu utandırmayı denersen büyük bir huysuzluk yapar.

•Kaybolduğun ve yağmurda düştüğün ya da dükkanda bir camdan mum düşürdüğün zamanla ilgili utanç verici bir hikaye anlatacak ama hapşırdığı ve kafasını kapı çerçevesine vurduğu zamandan bahsedersen,sen konuşmayı kesene kadar orada oturup somurtacak.

•Çekim sürecini görmek için sizi sete getirse bile sizinle kendi dizisini izlemeyecek.

•"İzlemiyorum- Kapat şunu! Şu anda,izleye-.  Y/N ciddiyim! Bu utanç verici, kanalı değiştir."

•Süper gıdıklayan çocuk.

•Onu gıdıklamaya çalışırsan ya yere çakılır ya da senden kaçmaya çalışır. Kazanmana izin vermez.

•Seninle bir şeyler pişirmeyi seviyor.

•Sabah 3'te kurabiye yapmak ister misin?
Onu uyandırın ve %100 morali bozuk ve biraz kurabiye pişirmeye hazır.

•Noel gibi günlerde evde kalmak yerine seni hep uzaklara götürmek istiyor.

•Japonya'ya gitmek ya da belki eski bir Belçika şatosunu gezmek, her zaman sizi onunla gitmeye ikna etmeye çalıştığı yerdir.

•Giysilerini giydiğinde bayılıyor!!!!

•Onun kapüşonlularından birini giyersen ya da belki gece için onun tişörtünü giyerse sana biraz sataşacak ama o bundan zevk alıyor.

•Daima sizinle.

•Mühendislik diploması almak, oyunculuk kariyerine gitmek ya da ebedi düşmanınızı bir yanardağa atmak istemeniz fark etmez, o tüm yol boyunca sizi neşelendirmek ve her köşede size yardım etmek için orada olacak.

•Küçük şeyler için heyecanlanır.

•Sana onu hatırlatan bir anahtarlık alırsan, aklından saçma sapan şeyler geçerken aklına sen gelirsen en sersem adam olacak.(?)

•Sen onun tüm dünyasısın ve fırsat buldukça yüksek sesle ve net bir şekilde bunu söylüyor.

•Sizi ön plana çıkarır ve işte, okulda ve hatta sadece arkadaşlarınızla veya ailenizle karşılaşabileceğiniz tüm sorunları aşmanıza yardımcı olmaya çalışır.

•Sizin için her şeyi yapacaktır. Size gerçekten aşık ve akıllıca bir ilişki içinde olsanız bile, her zaman sözleri ve eylemleriyle bunu göstermeye çalışacaktır.

 Size gerçekten aşık ve akıllıca bir ilişki içinde olsanız bile, her zaman sözleri ve eylemleriyle bunu göstermeye çalışacaktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cr:igot7monbebes(tumblr)

Bunu görünce çevirmek istedimmm    (つ✧ω✧)つ

Kpop ReactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin