Chap 1

102 5 6
                                    

Σο
Βρισκόμαστε σε μια διαγαλαξιακη γκοτζιδικη κλίση. Και βεβαίως μαζί με τα άτομα που είναι μέσα βλέπουμε και από μια διαφορετική εικόνα, μια διαφορετική ιστορία.

Στο σημερινό κεφάλαιο θα σας παρουσιάσουμε εγώ και αλλά τέσσερα άτομα  μια καυλιαρικη ιστορία made by me και inspired by Νίκος, φελιξ, ατζελινα, Χριστίνα, ζικ, χινα και ανώμαλα ζώα.

Το τρομακτικά τέλειο concept είναι να βρεθούν σπεκτακιουλαρ λέξεις για να φτιάξουν μια ιστορία. Disclaimer την ιστορία δεν θα την ξαναδιαβασω για να την τσεκάρω για ορθογραφικά λάθη όποτε σκάστε. Ουαου

Οι λέξεις ήταν:
ΠΑΣΟΚ
Ed Sheeran
Καρκίνος
Μάνα
Φίλτατος
Γλυφιτζούρι
Βδέλυγμα

Let the show begin~ (σκάσε Barbara)

Βρισκόμαστε στα γραφεία της ΟΤΕ στον τελευταίο όροφο. Ο φελιξ αγναντεύει το ηλιοβασίλεμα πλέκοντας τα μαλλιά της Χριστινας.

'Πρόσεξε μην μπλέξεις και τα γαματα hisoka σκουλαρίκια με το μαλλί μ.'  Είπε η Χριστίνα μη θέλοντας να κάθεται μετά για ώρες ξεμπλέκοντας τα μαλλιά της για την έβδομη φορά αυτό το μήνα
'Εγώ πάντα προσέχω φίλτατη μου όχι σαν τη μάνα του wannabe παπάς της εκκλησίας Νίκου' η απάντηση του φελιξ ήταν ειλικρινέστατη και απτα βάθη της καρδιάς του.

Δίπλα απτον φελιξ και τη Χριστίνα ήταν η Ζικ μαζι με ατζελινα και φενεται πως συζητούσαν κάτι σοβαρό, κρίνοντας απτις εκφράσεις των προσώπων τους. Πλησιάζοντας να ακούσω τι έλεγαν το μετάνιωσα αμέσως.

'...Νε (μου έκανε διόρθωση το keyboard το νε σε ΝΔ) αλλά μπορεί να κάνει beat τον Γκόγκου όμως?'

'Ε μα φυσικά για τον σαϊταμα μιλάμε τώρα πας καλα'

Αν κάτσω να ακούσω αυτό το άθλιο conversation να μου κλασετε φεύγω

Πηγαίνοντας προς την άκρη της ταράτσας του κτηρίου βρήκα τον Νίκο να κοιτάει μελαγχολικά το κενό. Έτσι κάνει μόνο όταν έχει συμβεί κάτι πολύ σοβαρό η όταν του έχουν βρίσει την εκκλησία. Αποφάσισα να πάω να μιλήσω στον wannabe παπά να δω αν είναι καλά.

'Ε γιο μαν όλα καλά? Φενεσαι λίγο σαν να σε πάτησε φορτηγό αλλά όχι απο isekai'

'Τίποτα μωρέ να απλά ξέρω γω απλά να μου βρίζει τη μάνα ο φελιξ και τώρα θα πάθω ντιπρεσιον. Εκτός κι αν έρθει και με πατήσει το gf μου αλλά είναι πολύ μακριά και δεν είναι μαζί μου στις 14 :'('

'Μην ανησυχείς να πάρε δω κάτι να σε κάνει να νιώσεις καλύτερα'

'Μην ανησυχείς να πάρε δω κάτι να σε κάνει να νιώσεις καλύτερα'

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Σεξυ ΣτοριWhere stories live. Discover now