(روايه: عشق ملازم❤ في أرض الذئاب🐺)
البارت الثاني (2)الجزء الاول
(بسم آلَلَهّ الرحمن الرحيم)❤
العدل قليل.......والظلم أكثر...🖤
لكن الآمل كبير.....والله أكبر......❤
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في مكان آخر في ڤيلا العقيد حيدر ابراهيم....
كانت الأم سُعاد جالسه امام الTvتشاهد مسلسل (بحر) وهذا المسلسل سلب عقول الامهات المصريه جميعاً فهو مسلسلاً جميلاً يستحق مشاهدته إلي أن سمعت جرس الفيله يدق فتقدمت (المربيه ناديه)
وفتحت الباب للطارق.......المربيه :يأهلاً وسهلاً نورتي يامدام فايزه اتفضلي وفتحت الباب علي مصراعيه........
فايزه محمود عبد الهادي إمرأه مصريه وتزوجت في الصعيد تبلغ من العمر 37 سنه بشرتها قمحويه عيون فيروزيه واسعه يزينها الكحل الاسود...... شخصيتها شخصيه نرجسيه..........
فايزه: ده منور بيكي ياناديه ودلفت للداخل.....
سعاد بفرحه: ياأهلاً وسهلاً نورتي بيتك ياحببتي
وحضنت شقيقتها.....فايزه: ربنا يخليكي ياسعاد اخبارك ايه وقعمزت بجانبها....
سعاد: بخير الحمدلله وانتي و أيات بنتك عامله ايه والحاج محمد وابنك ومراته عاملين ايه .......
فايزه بلوية بوز :كلهم حلوين وأيات... اكويسه بتسلم عليك هي في جامعتها والحاج في (البجاله)(البقاله)والموكوس عصام من بعد ما مراته (حِبلت)(حملت)وهو ساب البيت وعايش بالإجار جنبينه بشارعين....
سعاد: ايه الجنان ده ومعملهوش شقه ليه مدام عايز يعيش لواحده.....
فايزه : والله ياحبيبتي (العجول)(العقول)تجولي(تقولي) ايه بجي.......
سعاد:ربطت علي يديها واردفت بكره يرجع لعقله ويوزنها صح ويرجع وبعدين بردو يا فايزه مهما كان الواحد ومراته محتاجين شقه مش حتت اوضه نوم مش هياخدو راحتهم خالص فيها.....
فايزه: تجولي لمين اجده دا الجرش اللي كان يجيبه يصرفه علي سچايره دا ملمش يده إلا بعد متچوز يبجي كان مين اللي يعمله ابوه الراجل الكبير اللي بيصرف علي البيت بالعافيه وبعدين كل واحد بينام علي الچنب اللي يرايحه بجي وبعدين احنا عايشين في دوار كبير ياسعاد وانتي عارفه وهو ليه أُوضتين وحمام ومطبخ المشترك في الدوار كلياته.....
سعاد: يلا ربنا يهديه وأيات بنتك عامله ايه وحشاني والله ....
فايزه: زي مانتي عارفه بجي تانيه چامعه ادعيلها ربنا معاها.....
سعاد: ربنا ينجحها يارب هي في قسم ايه في جامعتها....
فايزه: جامعه القاهره مچال في الطب الصيدلي علي جد مچموعها اللي تجدر تدخل بيه....
أنت تقرأ
(روايه: عشق ملازم في أرض الذئاب)
Random«أنا سأكتفي بجملتين فقط»:(عشقتك منذ البدايه❤)( وسأحبك حتي النهايه🖤)