Az emo fiú és társai perpillanat a magyar tengernél töltik élménydús életüket. A hűs slay Balatoni szél percenként torzítja el frizurájukat és még a lopásgátló türcsijüket is elrabolták. A fiúk heartbrockenek és reményveszettek voltak arról nem is beszélve hogy az összes kulipintyós pénzérméjüket elverték turisztikai csecsebecsékre.
Már csak a Nap utolsó sugarai világították meg a Balcsi lágyan ringatózó vízfelszínét. Az emo gang a délelőttről visszamaradt szarvaspörkölttel töltött lángosnak nem igazán tűnő akármit próbálta egyenlően elosztogatni egymás között.
Soulnak nem jutott a pörköltös masszából amivel lehet hogy jobban is járt hiszen ránézésre nem igazán tűnt ehetőnek a cuccli. Az emós kölök hű magyar hazai ösztöne viszont kacsapörköltre vagyott, szemei előtt felvillant a megoldás, miután meglátott egy csapat gúnárt a huge pocsolyában.
Soul emo lelke sugallatára felkapott egy fehér pamut pólót és előkotorta a békatalpakat, az emo gang többi tagja judgingolva nézte ahogy főemo társuk felszenvedi magára az előbb említett tárgyakat. Lélek örömködve pattant fel helyéből és szinte szárnyalt a hattyúhasonmások csoportjához.
A kacsajelmezt öltött noki első csapásra sikeresen elfogta a főgúnárt, ennek hatására a kacsagang letámadta Soult. A főhápháp Lélek ujjaira célzott miután megcsillantak a méregdrága koponyás karikagyűrűk. A tehetetlen kölök nem tudta védeni a kampóin levő fémkarikákat és a hapogó lenyelte őket.
magyaros dripbe oltozott haveromszai szörnyülködve bámultak a sírás kapujában álló társukra. Keeho anyai ösztönei hatására letámadta a gácsért és újjait elkezdte lenyomni a kacsamadár torkán a gyűrűkért kutatva. Intak és Jiung megvadulva szurkoltak Stephnek míg Jungseob a googlen kereste hogyan kell egy hápihápot szétszedni.
Theo mint egyetlen félig épeszű kiszurt a vízgenyó közelében álló turistabódét, figyelmenkívül hagyva a tényt hogy minden pénzüket elverték besétált abba az izébe és két békás és gombás gyűtűt megragadva szónélkül kísétált. A többieket ignorálva megcélozta az elszontyorodott Lelket. Odaérve megragadta a kölök kacsóit és belenyomta a gyűrűket. Soul miután meglátta a színes genyókat lelkének kopár sivatagja újra megtelt boldogsággal. Fénysebességgel felcsapta ujjaira a culikat és mától indie slay material gworl girlbossként éli életét.
ESTÁS LEYENDO
soul balatoni átváltozása
Fanfic* helyesirasi hibakat leszarom ez van fogadd el. * p1harmony x balaton forever * soul emos edgy kidbol egy indie girlboss lesz * olvassad * nagyon jo 10/10