Tensiune.
Tensiunea își făcuse loc intre cei trei bărbați. Jin se temea de acest lucru; de faptul ca cei doi vor ajunge să se cunoască într-un final.
Dar putea Jin să împiedice întâlnirea lor?
Nu.
Kim Taehyung îl privi pe Jeon JungKook cum nu a mai privit pe nimeni în viața lui. Se simte atras de tot ce înseamnă JungKook, deși abia l-a cunoscut. Își trecuse din nou limba peste buze, apoi se ridică în picioare pentru a ajunge mai aproape de el. Un pas atât de greșit încât Jin privi scena tăcut.
Dar în tot acest timp, Jin înghiți în sec și se blestema singur pentru că i-a adus pe cei doi împreună. Dar știa că nu-i vină lui. Era poate mâna destinului? Dar totuși, pentru el, JungKook nu trebuia să fie acolo unde este și Taehyung.
Pentru că, acolo unde este Taehyung, există și foc.
Jungkook era prea inocent și bun pentru Taehyung. Un tip care este obsedat de bani și plăceri carnale.
"Kim Taehyung" Se prezintă zâmbind, cu un ton jos, sexy. Blondul zâmbi nevinovat, fără să știe că acel zâmbet scurt l-a făcut pe brunet să moară pe interior.
Câteodată, un simplu zâmbet îl poate face pe Taehyung să se îndrăgostească din prima clipă. Un zâmbet era îndeajuns.
"Jeon JungKook!" S-a prezentat blondul, ca mai apoi să facă un pas în spate. A simțit că ceva nu e în regulă, că aerul din jurul lui s-a schimbat imediat ce i-a auzit vocea brunetului peste tăcerea cruntă.
"Jeon Jungkook? Ți se potrivește atât de bine.." Tae vorbi singur în gândurile sale.
Dar la naiba, Se uită o clipă la Jin de parcă tocmai i-a citit gândurile și își ferește privirea imediat.
"Tae, ar trebui să pleci acum" Șovăie Jin, ridicându-și privirea pe brunet. Trebuie să deschid restaurantul și te vei simți singur dacă nu rămân cu tine, continuă repede, respirând scadent.
Tae s-a gândit câteva secunde la ce spusese prietenul său, dându-i dreptate. De fiecare dată când venea aici îl voia pe Jin alături de el la masă. Doar așa se simți mai liniștit când mânca. Îl relaxa chestia asta și acum nu prea mai avea timp de mâncat.
"Atunci voi pleca și eu" Rupe și JungKook liniștea din restaurant. Jin îl prinse de braț, spunând că are nevoie de ajutorul lui. Dar, la naiba! Mințea! Nu are nevoie de blond, dar nu vrea să-i lase pe cei doi singuri. Nu când Jungkook era atât de naiv în fața lui Taehyung.
Taehyung și-a luat la revedere de la cei doi, ieșind pe ușa restaurantului. Cu zâmbetul pe buze, se îndrepta spre mașina lui. Totul a mers bine. L-a cunoscut și vrea mai mult. Asta simțea Taehyung în legătură cu JungKook.
Dar fără să știe tatăl lui. Din nou. Dacă Kim Taehyung era sever și sec când vine vorba de muncă, tatăl lui era și mai rău decât el. Kim Taehyung nu trebuie să se îndrăgostească. El are nevoie de bani, nu de iubire.
Știa și faptul că băiatul lui era gay, dar puțin i-a păsat. Atât timp cât firma și reputația numelui său nu era târât în noroi, totul era bine pentru el.
"Hm, oare de ce s-a întors?" se întreabă Tae singur, în timp ce conduce în liniște. Lui Tae îi venise o idee, rânjind. Își caută telefonul mobil și îl găsește pe scaunul din dreapta lui. Se oprește la semafor, căutând numele prietenului său în telefon.
CITEȘTI
ᴄʟɪșᴇᴜʟ ᴄᴜᴠɪɴᴛᴇʟᴏʀ ɴᴏᴀsᴛʀᴇ: ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ ||𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌||
RomanceKim Taehyung este fiul unui afacerist cunoscut în Coreea de sud. Sexy și bogat, crede că totul i se cuvine lui. Tatal lui l-a învățat că, dacă vrea ceva cu adevărat, să lupte până la sânge pentru acel lucru. Jeon JungKook s-a întors în țara lui na...