9. Bölüm

1.3K 26 19
                                    

Bir süre sonra doktor yanlarına gelmişti.

Jn: Doktor bey! Kardeşim iyi mi? Ne olur bir şey söyleyin!

Dk(doktor): Hayati tehlikesi sürüyor. Çok kan kaybetmiş. Acil kan nakline ihtiyacı var. Kan grubu 0 olan biri var mı aranızda?

Yg: B-ben varım!

Dk: Peki beyefendi siz benimle gelin

Jk: Hayati tehlikesi sürüyor... Hayati tehlikesi var...

Jungkook ağlayarak sayıklıyordu bunu. Yaptığı her şeyden dolayı çok pişmandı.

Hs: Kafayı yiyeceğim. Allah'ım nolur bir şey olmasın (Hoseok imana gelmişke)

Th: Nolur uyan Mina...

Tae ağlamaktan nefes alamıyordu. Saatlerdir bitmemişti ameliyat. 

...

Bir süre sonra doktor yanlarına geldi.

Nj: Mina iyi mi?.. CEVAP VERİN İYİ Mİ O?!

Dk: Elimizden geleni yaptık ama maalesef...

Yg: NE MAALESEF? ONA BİR ŞEY OLMADI DEĞİL Mİ??

Dk: Kurtaramadık...

Jn: N-ne  

Jk: H-HAYIR YALAN SÖYLÜYORSUNUZ ONA BİRŞEY OLMADI HAYIR!

Dk: Lütfen sakinleşin. Biz elimizden geleni yaptık. Ama siz getirene kadar çok kan kaybetmiş. Kan nakli yapmayı denedik ama vücudu reddetti

Jn: H-hayır M-mina b-böylece g-gidemez 

Jm: O-o bizi b-böyle bırakamaz...

________________________________________________

Abileri çok pişmandı ama onların pişmanlıkları Mina'yı geri getiremezdi. Annelerinin ve babalarının emanetini kendi elleriyle öldürmüşlerdi. Tae lanetler okuyordu kendine. Yoongi ise artık hiç konuşmuyor, odasına çekilip saatlerce duvara bakıp ağlıyordu. Jin zaten mahvolmuştu kardeşinin gidişiyle. Sadece ağlıyordu. Elinden başka bir şey gelmiyordu.

Th: Eminim Annemle babam bizden nefret ediyordur...

Jn: EDER TABİİ! SİZ ONLARIN EMANETİNE NASIL KIYARSINIZ? ÇOCUKTU O DAHA! BELKİ HAYALLERİ VARDI!

Jin'in söyledikleriyle Tae'nin göz yaşları hızlanmıştı. Konuşmak için ağzını bile açamıyordu.

Mafya Abilerim (Şiddet)Where stories live. Discover now