1. Bölüm

2.1K 45 13
                                    

Merhaba ben Mina. 7 abim ile yaşıyorum. Abilerim beni hiç sevmezler. Her zaman bir fazlalık gibi hissediyorum onların yanında. Yoongi abim çok acımasız biri. Ağzına ne gelirse söylüyor bana. Hiç umurunda değil duygularım...

Sabah hazırlanıp okula gittim. Gittiğimde el ele olan sevgilim ve okulun gıcık kızı Ryujin'i gördüm (Kötülemiyorum sadece ilk o aklıma geldi)

Mn(mina): BEOMGYU!

Bm(beomgyu): Kes sesini salak. Benimle gel!

Kolumdan tutup kimsenin gitmediği arka bahçeye doğru adımladı. Geldiğimize beni sertçe ittirdi. 

Bm: Bana bak s<rtük seni sadece kullandım tamam mı? Şimdi peşimi bırak (özür dilerim Beomgyu)

Gözümden yaşlar damlamaya başladı. Arkasını dönüp hızlı bir şekilde gitti.

Okuldan sonra deniz kenarına gidip oturdum. Denizi izleyerek uzun düşüncelere daldım. Kendime gelip etrafa bakındığımda saat çok geç olmuştu. Off abilerim mahf edecek beni.

Eve geldiğimde sinirle soluyan Yoongi abimi gördüm. Diğer abilerim evde değildi. Ev içki kokuyordu. Şimdi canımı okuyacak.

Bağırmaya başladı.

Yg(yoongi): NERDESİN BU SAATE KADAR? S<RTÜK MÜ OLACAKSIN SEN BAŞIMIZA?

Mn: A-abi özür dilerim yanlış anladın

Dememle birlikte sert bir tokat yemem bir olmuştu.

Yg: NEYİ YANLIŞ ANLADIM? SEN GECENİN BU SAATİNE KADAR NE YAPABİLİRSİN Kİ? ANCA Bİ ERKEĞİN ALTINDA OLABİLİRSİN!

Mn: A-abi cidden öyle bir şey olmadı özür dilerim

Abim içkinin etkisi ile kemerini çıkartıp bana vurmaya başladı. Her seferinde daha sert vuruyordu. Ben ise yorgunluktan sesimi çıkartamıyordum.

Yg: BU SAATE KADAR GELMEZSİN HE!

En son kemeri bırakıp tekme atmaya başladı. Bir süre sonra abimler eve geldi. Yoongi abiyi tutup yanımdan çektiler.


Mafya Abilerim (Şiddet)Where stories live. Discover now