4-თავი.

58 8 9
                                    

-დარწმუნებული ვარ რომ ის კაცი იყოო...ის არ არის მკვლელიი ის ეხმარებოდა მკვლელლსს...აუცილებლად უნდა ვიპოვო როგორც ჩანსს მდიდარი კაციაა...ჯანდაბა ნუთუ ისევ თომასთან მიწევს მისვლა...
მარიამს სხვა გზა არ ჰქონდა ისევ უნდა მისულიყო და თომასისთვის დახმარება ეთხოვა.უფრო სწორედ და ზუსტაად ის კონტრაქტი უნდა გაეფორმებინათ!

მარიამს ძალიან გაუმართლაა მასთან მანქანით თომასი მივიდა.მისი ძმის გამო ბოდიში მოუხადა და სთხოვა კონტრაქტი გაეფორმებინა.ბევრი ხვეწნის შემდეგ მარიამი დათანხმდა.სხვა გზა ისედაც აღარ ჰქონდა.სახლი უნდა ეშოვა.ფულიც სჭირდებოდა ამიტომ დათანხმდა.თომასმა მარი მანქანაში ჩასვა და კომპანიაში წაიყვანა..
დანიელს არ ესიამოვნა მარიამის დანახმა მაგრამ ამჯერად თომასმა მისვა თავის ადგილასს...

-კარგი რადგან აქ ვართ მოდი ხელი მოვაწეროთ კონტრაქტს!
-მაგრამ სად არიან ჩვენი მეწილეები?
-სამწუხაროდ ისინი ვერ მოვლენ ეს მაშინ შეგვატყობინეს როცა შენ წახვედი..ეგ არაფერია ხელმოწერილი საბუთები გოაგზავნეს ის ჩვენთანაა ახლა მხოლოდ ჩვენ უნდა მოვაწერით ხელი!
-კარგი-მარიამი აღარ შეყოყმანებულაა მალევე ხელი მოაწერა და თომასთან ერთად გარეთ გავიდა...

-მარიამ სწორად მოიქეცი..
-თომასს რაღაც უნდა გითხრაა..
-რა არისს?
-როცაა აქედან წავედი ერთი კაცი დავინახე მანქანაში იჯდააა ის კაცი ჩემი მშობლებისს სიკვდილისდღეს დავინახე მაგრამ ის არ არის მკვლელი მასთან ერთად კიდევ ერთი კაცი იყოო..აი იმან მოკლა ჩემი მშობლებიი ალბათ ეს კაცი ეხმარებოდაა მასს...
-მარიანნ ვინ არისს ან სად არისს?
-არ ვიციი მხოლოდ ის ვიცი რომ ამ მხარეს წამოვიდა.დავედევნე მაგრამ გამექცაა...
-არ ინერვიულო აუცილებლად ვიპოვით მასს!!
-იმედი მაქვსსს ვგრძნობ რომ ჩემი მშობლების მკვლელს ვიპოვი და დავიჭერრ!!სიკვდილს არ ვაღირსებ ვაწამებბ!
-დამშვიდდი მარიამ ეხლა საქმეზე უნდა ვორიენტირდედ..ჩვენ ჩვენი საქმე სწორად გავაკეთეთ.ეხლა დროა სახლში წავიდეთ...
-კარგი შენ წადი მეც მალე წავალლ....
-ვიცი რომ დასარჩენი არ გაქვსს ჩემთან მოდიხარრ ვსიო გადაწყვეტილიაა...მანქანაში ძალით ჩასვა და წაიყვანაა!!
მარიამსაც აღარ გაუჭიანურებია საქმე დასარჩენი ისედაც არ ქონდა გარეთ გაყინვას მაინც ჯობდა იქ წასვლა თანაც ამ ზამთარში ვერაფერს იპოვიდაა უფულობის ხელში!
მაგრამ ერთი პრობლემა ის იყო რომ დანიელი და თომასი ერთად ცხოვრობდნენ.დანიელმა კი მარიამთან პირველივე დანახვაზე ცუდი შთაბეჭდილება დატოვაა....

შურისმაძიებელიWhere stories live. Discover now