one piece.

42 3 0
                                    

با وان پیس شروع میکنیم.

اگه حتی کمی با دنیای انیمه اشنایی داشته باشید صد در صد اسم وان پیس یا حتی "لوفی" رو شنیدید. این انیمه فوق العاده از سال 1999 شروع به پخش کرد و فعلا در سال 2022 تموم نشده. فعلا هر شنبه یه اپیزود جدید ریلیز میشه، و در زمان فعلی که من دارم اینو مینویسم 1025 قسمت داره.

اگه فکر میکنید خیلی طولانیه و حوصلتون سر میره و خسته میشید، کافیه فقط ساگای اول "east blue" رو ببینید

و بعد حتی اگه خودتون هم بخواین نمیتونین دست از سرش بردارید.

فیلر ها رو اصلا رد نکنین. قسمت های خلاصه شده و اپیزود های خلاصه ای رو هم بهتره نبینین چون اصلا مزه نمیده و اون احساس خوب از گرفتن یه نتیجه رو بهتون نمیده

من خودم تقریبا شش ماهه شروعش کردم و رسیدم به قسمتای اخیر، ولی چند تا از مووی هاشو نگه میدارم که برام ساپورت احساسی باشن چون عاشقشم. واقعا ارزششو داره.

استودیو وان پیس toei animation هستش و تو سالای طولانی درست کردن وان پیس پیشرفت خیلی چشمیگیری داشته

این درسته که انیمیشن فصلای اول وان پیس خوب نبودن چون خب اون زمان در همین حد میشد صحنه های اکشن رو انیمِیت کرد. با این حال همون قسمت هان که قراره شما رو عاشق این شو کنن.

خب همه وقت و حوصله ی اینو ندارن که بخوان همه ی قسمتا رو ببینن، پس اگه میخواین به جاهای "مهم" و اثر گذار برید، از آرک "الابستر" شروع کنید. از اونجاست که همه چیز خیلی جدی تر میشه، ولی بازم از من میپرسید باید از اپیزود اول اول اول ببینید این انیمه رو چون کلی فورشَدوئینگ یا از پیش خبر دادن توش هست.

این انیمه کلی مووی سینمایی هم داره که میشه با ترتیب ریلیز دیدشون، اما من همینجوری هر موقع که دلم خواست دیدمشون، اما نه جوری که اسپویل شه.

خلاصه که اگه یه انیمه ی درست و حسابی دلتون میخواد حتما وان پیس رو ببینین.

شخصیتا همه و همه داستان خودشونو دارن. با وان پیس به قهقهه میوفتید و همینطور به هق هق. فوق العادست این انیمه.

راستش الان حوصله ندارم توضیح بیشتر بدم، و اگه بیشتر از اینم توضیح بدم اسپویل میشه و اینا. شمام اسپویل نکنین :))

فقط اینو بدونین وان پیس درباره ی پسر کوچولوی ۱۷ ساله ست که میخواد پادشاه دزدای دریایی بشه.

مریلا.

my anime list ꗃ recommendationsWhere stories live. Discover now