demon slayer.

19 2 0
                                    


دیمن اسلیر، از معروف ترین انیمه های نسل جدیده؛ و به نظر من لیاقتش رو داره.

از بهترین های نسل جدیده. استایل عالی، انیمیشن فوق العاده، شخصیت پردازی معرکه، سوندترک بی نظیر.

داستان... بدون نقص.

هیچ چیزی تو دیمن اسلیر وجود نداره که من بخوام تغییر بدم. همه چیز سر جاشه. خنده به جاش، گریه به جاش، هیجان به جاش.

بار اولی که این انیمه رو دیدم، زیاد متوجه نشدم چون تمرکزمو گذاشته بودم روی اتفاقات و دیالوگای انیمه. ولی بار دوم که فصل اول رو دیدم، متوجهش شدم.

حتی وقتی کاراکتر ها کارای بامزه و طنز انجام میدن، یا حتی وقتی خودشون میخندن، زمانی که موسیقی پس زمینه ای در کار نیست، یه سکوت آرامش بخش ولی پر از غصه تو پس زمینه جاریه.

طوری که با همین سکوت فقط، میشه ساعت ها گریه کرد‌.

از اون دسته انیمه هاییه که قسمت اول فوق العاده ای دارن.

دیمن اسلیر دو فصل داره.

فصل اول، ۲۵ قسمت، یه اسپشل چند قسمتی داره که ختم میشه به مووی به اسم قطار موگن، بعد فصل دوم که یازده قسمت داره.

فصل دومش اخیرا تموم شده، تقریبا دو سه ماه پیش پس به این زودیا مووی یا فصل جدید نمیاد احتمالا.

برید ببینیدش، یه جعبه دستمال کاغذیم حتما پیشتون باشه.

نمیتونم عکس پوستری چیزی از هر انیمه ای که معرفی میکنم بذارم، واتپدم اجازه نمیده و من خسته تر از اینم که باهاش سر و کله بزنم. از سال ۲۰۱۵ به حد کافی باهاش ور رفتم :))))

مریلا.

my anime list ꗃ recommendationsWhere stories live. Discover now