Arianna (speaking):
In the daytime, I'm Arianna,
Just a normal girl with a normal life.
But there's something about me that no one knows yet,
'Cause I have a secret.
Chorus:
Miraculous! Simply the best!
Up to the test when things go wrong!
Miraculous! The luckiest!
The power of love, always so strong!
Miraculous!
(Queen Dolphin)
Rosie: Arianna, Wake Up Darling, It's Your First Day of School, You're Gonna Have Lots Of Friends.
Arianna: I'm Already Up, Mother.
Rosie: What's Wrong Arianna? Are You Alright Honey?
Arianna: I'm Fine Mother.
Rosie: Arianna, I Have a Joyful News For You.
Arianna: What Is It, Mother?
Rosie: Arianna, You'll Gonna Have Little Baby Brother or Sister, Darling, Don't Be Such Selfish girl, Darling, Be Affectionable girl, Daughter My.
Arianna: That Means, I'll be a Big Sister For A Little Baby Brother or Sister!
Rosie: Exactly, Arianna, Dress Up Beautiful, This School Uniform I Bought For You.
Arianna: Thanks Mother, Love ya.
(At School)
Arianna: Wow, This School Looks Big and Beautiful.
Monsieur Damocles: Come In.
Arianna: Hi, I am New Here, "Saints Celestia, This Place Great, But, I Need Here Help, My Name's Arianna Frances Dillon Conner.
Arianna: I'm From Radiator Springs, United States, I Have a My Adoptive Grandfather's Medallion.
Arianna: That I Couldn't Forgetting Him, He's Passed Away.
Arianna: Lots of Memories.
Monsieur Damocles: Hi Arianna, I'll Show You Your Class And School Locker.
Marinette: Alya, Did you Hear News, A New Girl Came To School, From United States.
Monsieur Damocles: Arianna Frances Dillon Conner, Here's Your School Locker.
Arianna: Thanks, Someone Can Give Me A Tour Of School.
Madame Caline Bustier: Good Morning Class, Today We Have a New Student, Please Be Nice To Her, Come In Sweetie, Introduce Yourself.
YOU ARE READING
Kroshka Maitre's Past Story
FanfictionMater Was Baby, He Had Family, Edrian, Rosie, and Arianna, He Were Happy. Mater Was Born. His Big Sister is Arianna. Kroshka Maitre Found out that He Maitr Frances Dillon Conner. Find out What Will Happen Next.