Edrian:(Gasps) My Lil Baby Son Is Gone! Yay, I Finally Got Rid Of This Rusty Tow Truck! It's Time to Celebrate!
Rosie: That's Terrible, Edrian, How He'll Now Get Back Home?
Edrian: Pfft! I Don't Care! I Finally Got Rid of Tow Truck!
Rosie: Edrian, I'm Worrying about Our Lil Baby Son Kroshka Maitre!
Edrian: He's Pathetic Boy!
Arianna: Kroshka Maitre is in Trouble, I Should Find Him And Rescue Him Before Getting Darker, I Have to Rush For Kroshka Maitre's Finding Mission, My Goal is to Find Kroshka Maitre and Bring Him Home Safely ASAP While He Not Caught a Bad Cold, I Won't Fail My Mission, I'll Success My Mission!
Edrian: Arianna, Let's Have a Party!
Rosie: We Don't Want Lose You too!
Arianna: Mother, Father, That's my Mission, I'll Be Right back Along With Kroshka Maitre Quickly, Very Quickly! And Time Will Fly Not Notices! Bye Bye!
(Meanwhile)
Arianna: Kroshka Maitre, Where are you Little Baby Brother? Answer Me?
Kroshka Maitre: That's my Big Sister's Voice, Arianna, Hey Arianna I'm here, In Well With Cold Water.
Arianna: Kroshka Maitre, (Feels Relief) Saints Celestia I Found you, Glad to see you Little Bro!
Kroshka Maitre: Me Too, Big Sis, I Getting Cold, I'll Soon Transform into Ice.
Arianna: Also, you can Catch a Bad cold, Kroshka Maitre, Little Baby Brother!
Kroshka Maitre: I Can't Get Out of here! I'm glued to the floor, Now, Rain Fulls in Well With Cold Water With Cold Icy Water.
Arianna: It's Getting Nighty, Time To Get You Out Of Here, Little Bro!
Arianna: Yay!!!
Arianna: Kroshka Maitre, Glad To See you At Up With Me!
Kroshka Maitre: I Caught a Bad Cold, I Prosidel Long In Well With Cold Water After 10 Seconds!
Kroshka Maitre: (Sneezes) I Caught a bad cold.
Arianna: My Poor Little Baby Brother!
Arianna: Kroshka Maitre, Lil Baby Brother Let me Measure your Temperature!
Arianna: 65 Degrees, Awwwh, My Poor Lil Brother! I'll Prepare for you a Hot Broth, First, I Wash you Clearly, Dry, Give you Clean PJ, And I'll Put you to Cozy Bed!
Kroshka Maitre: My Head is spinning!
Arianna: Kroshka Maitre, Lil Baby Brother, Your Head is Burning Up, I'll Make some Soup!
Kroshka Maitre: I Love Soup!
Arianna: Let's Go Home!
Arianna: I'll get you home safely, ASAP!
Chick Hicks: WHAT??? A GOT SICK CHILD!!! WHAT A DAY! WHAT A BORING DAY!
Lightning McQueen: What??? Kroshka Maitre! My Poor Pal!
Bubba: Great Job Pals! Now Kroshka Maitre Will Never Show up again! It's Gonna Blow Up!
Lightning McQueen: Arianna, With Kroshka Maitre Gonna Be Alright?
Arianna: I Don't Think So, McQueen, He's Gonna Stay Home While Not Getting Well, He'll Not Able to Come Out to Shoo Tractors with you And See your Race, McQueen!
Lightning McQueen: B-But, Kroshka Maitre and I Are Buddies, I Want To Spend Time With Kroshka Maitre!
Arianna: I Know, McQueen, I Know, I Should Take Care Of Kroshka Maitre.
YOU ARE READING
Kroshka Maitre's Past Story
FanfictionMater Was Baby, He Had Family, Edrian, Rosie, and Arianna, He Were Happy. Mater Was Born. His Big Sister is Arianna. Kroshka Maitre Found out that He Maitr Frances Dillon Conner. Find out What Will Happen Next.