𝐟𝐞𝐛𝐫𝐮𝐚́𝐫 𝟏𝟖.

17 5 39
                                    

Hogy néz ki a mai órarended?

Huh, hát ma nem volt első órám, ami részben áldás, részben átok, mert mindig úgy érzem, mintha otthon maradnék, aztán rájövök, hogy nem, csak később megyek:)
Így egy angollal kezdtem, amin a tanárnőm lázadt, mert a suli általános részében ma farsang volt és nem volt rendes tanítás, és az angoltanárom megkérdezte a dirit, hogy tehetnek-e így a gimisekkel is, sajnos nem volt a válasz, de ő csak azért is csak játszott velünk egész órán:)
Azután van egy biológiám, amit az osztályfőnököm tartana, de jelenleg nincs iskolába térdszalagszakadás miatt, úgyhogy helyettesített a fizika tanárom, aki lediktálta a témazárónak induló röpdolgozat kérdéseit (csak azért lett röpi, mert a tz-t egy héttel előbb be kellett volna jelenteni, de ő csak a krétába írta be (oda is későn), így az osztály kiakadt ezzel az érvvel, de ő kijátszott minket, mert ahelyett, hogy elhalasztotta volna, csak átnevezte😂😅).
Ezután következett egy kémia, ahol egy kémiatanár helyettesíti az ofőt már egy pár órája, így foglalkozunk a tananyaggal, és azt mondta nekünk, hogy írjunk egy röpit, hogy legyen egy jó jegyünk majd ha visszajön a tanárúr, hiszen ez úgyis olyan könnyű anyag. Az osztály belement, gondolván, biztos nem lesz nehéz, aztán még viccelődtünk egy-kettőt, hogy mikor az osztályfőnök azt mondja, könnyű lesz, akkor ad egy emelt érettségis feladatot, és hogy általában a dolgozatban olyat kérdez, amit csak futólag említett meg. A helyettesítő tanár megnyugtatott, hogy ez nála nem így van, elmondta, mi lesz benne, és hogy csak ezt fogja kérdezni, semmi meglepőt.
Na, a nagy fészkes fenét.
A dolgozatnak semmi köze nem volt ahhoz, amit diktált, még köszönő viszonyban sem voltak egymással, úgyhogy remélem egyes lesz, mert azt mondta, azt nem írja be, és akkor legalább nem változik az átlagom:)
A következő óra a valódi fizika volt, ahol vettünk egy új tananyagot, haladtunk tovább.
Majd elérkezett a nap vége (most, legalábbis, mert ha visszajön az ofő (valszeg már jövőhéten), akkor lesz még egy osztályfőnökim hetedikben:)) a tesióra, ahol ilyenkor általában csak partizánozunk egyet az egész évfolyammal, ami fel szokott érni egy dráma produkcióval, mert mindenki nyerni akar, és bármit megtesz érte.
Én ilyenkor általában csak csendben szemlélem a műsort💕

𝚊𝚋𝚍𝚒𝚝𝚘𝚛𝚢 ☀︎︎ 𝚗𝚊𝚙𝚕𝚘́Место, где живут истории. Откройте их для себя