Yeni bir yaşama başlangıç

0 0 0
                                    

Kulübeye yaklaştıkça koşmaya başladı ve nefesi kesilecek gibiydi ama durmadi koşmaya devam etti.
Dedesinden kalma kulübeye ulasmisti artık...
Kapıyı açısı yeni bir yaşamın başlangıcının da kapısını açmak gibiydi.Kapiyi açtı icerde büyük bir masa 4 tane masa etrafında sandalye  vardı.Ilk gözüne çarpan bunlar değildi tabiki ve uzun uzaya bakmaya başladı. Büyük bir şömine yanında önceden dedesinin Esir e kitap okuduğu sallanan sandalyeyi gördü anılar canlandı bi anda çocukluğu aklına gelmişti.Umutla etrafı incelemeye devam etti ve karşıdaki rafta küçük bir gaz lambası ve hemen köşede büyük bir kitaplık gözünü çarptı.Kitapliga doğru yaklaştı ve dedesinin keyifle okuduğu kitapların sanki bugünü bilmiscesine dedesi tarafından konulduğunu anladı.Kitaplik ve kitaplar toz ve örümcek aglariyla kaplanmisti.Eski yalan dolu yaşamı geldi aklına hemen dışarıya çıktı derin bir nefes aldı ve ormanın sesini dinledi derenin suyunun huzur veren sesi yine kulaklarındaydi.Tekrar kulübeye girdi ne yapmalıyım diye tekrar gözden geçirdi içeriyi  ve sonra üşüdüğünü fark etti ilk iş olarak somineyi yakmalıyım dedi sominenin içinde küller vardı onu temizlemek için sominedeki külü bir kovaya doldurup dışarı çıktı ve kulubenin arkasına doğru yöneldi külü dökecekti unuttuğu birseyi gördü unutulacak birsey değildi çünkü derenin suyuyla çalışan değirmen vardı dedesi yoksa bugünlerin olacağını bilip Esir için mi yapmıştı mutluluğu artmıştı içini huzur kaplıyordu sanki bütün yalan ve dolan insanlardan bir nebze olsun kurtulmuş hissetti ve bugün yeni bir yaşamın başlangıcıydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Esir'in Kanatları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin