02

14 1 1
                                    

   -In the midnight
At seoul,South Korea
 
    "It's easier right? U just give me him--! I want him for myself , get him on my room right now." Kesemua barang alat solek dan peralatan di atas meja dicampak ke lantai. "Jesslyn chill... You can have another babyboy,lylia mke she feel chill" Claudya menggelengkan kepalanya memandang jesslyn tidak keruan.

   Jesslyn menjeling tajam ke arah claudya. "Shut the fuck up lylia--! I have my own lust,I horny right now bitch" lylia memegang bahu jesslyn perlahan. Pantas sahaja jesslyn menepis kasar tangan lylia. "Oke like this, we have a new babyboy for you,but it's a bit hard to get him." Jesslyn terus duduk tegak mendengarkan segalanya yang keluar dari lylia. Mata jesslyn kelihatan bersinar- sinar mendengar dia bakal mempunyai babyboy yang baharu.

   "He is a mafia jesslyn, and I don't know but I think u will like him ,and u can control him." Jelas lylia singkat. "Like seriously? Are you sure that noah can be a babyboy to her? Jesslyn u must be crazy if u want to take noah as your babyboy" tengking nathalia yang baru msuk kedalam bar mini mereka.

   Jesslyn memutarkan bola matanya ke atas. "Duh so what? I can control anything that I want, eonnie don't worry bout me I will be fine, and of course I will be crazy if I can control him, the only mafia leader that damn hot and have a nice body, he must be beautiful under me right?" Kata-kata jesslyn yang begitu angkuh hanya mendapatkn gelengan dari "GRACE ALPHA". "Since when u becomes a bad mommy jesslyn? After you break up with zian, you
just using a guy cause u horny then after that you leave them,you such a whore jesslyn" claudya menarik lengan lylia.

   "Wowww lylia, how can you call me like that? You call me a whore ? Like seriously lylia? That's too much--! It's up to me actually what I'm gonna becomes, takde kene mengena lansung dengan zian-! I'm leavinggg--!" Teriakan jesslyn bergema dia mansion mereka. Jesslyn menolak kerusi dengan kasar dan berlari menuju ke rooftop teratas.

   Claudya menolak kasar bahu lylia. "Yang kau pergi kau cakap macam tu dah kenapa duh, if apa-apa terjadi kt Jess,kau jawablah dekat papa sendiri".

   
  













































   Eotokhae? Already part 2 lemek...sorry if cam merepek,this is the first time I'm writing about mafia thing, anw jagn jdi silent reader ooceyhhh, min pergi dlu, meet at next time ciaooo muwah 😜❤️

𝕞𝐲 𝕓𝐚𝐛𝐲𝐛𝐨𝐲 𝕚𝐬 𝕒 𝕞𝐚𝐟𝐢𝐚 //𝐊.𝐓.𝐇 //Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang