Thawhtanni zing a ni a, ka Alarm set chuan thlamuang tak a ka muhil laichu mi rawn kai tho ta thut mai a.
Y/n : Aaaaaaaaaaaaaaa.......
Ka mumang nawm lai tak a chu Alarm chu a rawn rik chu le.Ka bias nen date kan lo nei mek a sin le.........Chutia Y/n chu khum a ngawireng a mumang alo ngaihtuah let lai tak mai chuan,a u chuan room kawngkhar chu rawn hawng in.
Bi : Y/n i bungrua i pack fel tawh em..Ka rei....!!!...I tho choh elaw ti te kha chuan thlawhna kan nang hman nang.....
Y/n : Eng thlawhna maw kan nan-
Tichuan thil i hre chhuak thut a!!
Y/n : Ni dawn tak e.Vawiin ah South Korea ah kan in sawn dawn tak tiraw?Ka mumang ringawt ka lo buipuina lam ah engkim ka lo theihnghilh hman alawm mawle.
Bi : Eng pawh chu nise rawn tho chhuak la insiam rawh.Ka nu leh pa te kalo mangtha ang......
Y/n : Umhhhhh........
* Time skip *
[ South Korea/ Cheongdam dong ]
Pi Thari : Chibai ule kha tluang tak in in rawn thleng thei a a tihzia.
Bi : Chibai le....Kan lawm tak tak ani.Nangni lo awm lo ula chu chet ngaihna kan hre dawn der silo.
Pi Thari : Keini tak a lawm le lawm chu.Kan khawhar thei lutuk a,he tia kan mizo pui ngei mai te nen a kan awmtlang thei tur chu kan hlim lutuk asin.
(Pi Thari leh a chhungte hi South Korea ah in bengbel in an chhungkua in an awm a.An apartment luahna building ah hian apartment ruak a awm ve a vang in y/n leh Bi-i te chu apartment ruak luahtur in an kal ani.)
Pi Thari : Y/n,i kum rualpui fapa ka nei ve a a ni nen chuan in in kawm thei viau ang.........
Y/n : A ni maw?
Pi Thari : Aw ni e....saw alo kal a lawm....
( Pi Thari en lam chu kan en ta thup a )
??? : Enge minlo en thup a? ka hmeltha tih ka hria lawm....Nu an ni hi maw i mi sawi te chu? .....
Pi Thari : Aw ni e.....A upa zawk hi Bi-i a nia chuan a nau zawk hi y/n anih hi....Chuan heihi ka fapa Remruata anih hi.....
YOU ARE READING
My Neighbour 💙 (Mizo FF)
Teen FictionKa hmangaih che,he khawvel mihring te leh kei ngei pawh in a ka sawifiah theihloh khawp in ka hmangaih che.......