Yumi : Oppa!
Jihyeon : Dawt min hrilh amaw?
Yumi : Oppa eng thu nge maw i sawi le ka sawifiah vek ang khawngaih takin min ngaithla rawh.
Jihyeon : Engvangin nge i tih?
Yumi : Ka tihpalh khawngaih takin ka sawifiah vek ang aw.....Ka sawifiah thei
Jihyeon : Min thlah rawh.
Yumi : Aih khawngaih takin min ngaidam rawh ka tisual ani
Jihyeon : Zak ngawih ngawih tur i nia sin ka mithmuh ah rawn in lan tawh ngai suh.
Yumi : Nilo Jihyeon min ngaidam rawh ka thiamloh ani ka duh vang reng a ti ka ni biklo...Oppa min kalsan suh ka sawifiah vek ang.
Jihyeon : Eng zat a tam nge dawt sawi belh i tum a? I dawt thu avang hian ka hmangaih ber ka tina asin.
Yumi : Ani kha ka haw em ani,engkim engkim a nei vek nang leh Jiwoo pawh min laksak asin.Ka thil neih engkim a la vek.
Jihyeon : La vek a? I hresual anih chu a tir atang i ta an ni ngailo hrim hrim zawk.
Jihyeon chuan thinrim tak chung chuan Yumi chu a kalsan a
Yumi : Oppa ka tihpalh min ngaidam rawh ka tihpalh lutuk.
-----
Jiwoo : Engvang in nge khatah khan nangmah chauh a i awm a?
Jihyeon : Aww ka thian duhtak i lo kal alaw.
Jiwoo : Enge a i rui em ni?
Jihyeon : Jiwoo ka ngai lutuk che lawm i thianpa hi min haw viau mah la hei tal chu min indun pui theilo em ni?
Jiwoo : Tinge i rilru ana em ni? Ni e tun ah hian kei ang tho in nangpawh i na ve a nih hmel.
Jihyeon : Keihi mi tlaw tak ka ni mahni hmangaih pawh venghim theilo mihring ka nih hi.(Rui aw tih hriat zet hian)
Jiwoo : Ni e mi tlaw tak i ni.
Jihyeon : Heyyy ka rilru min tihnat belhchhah i duh em ni ni e min tina nawt ut ut rawh ka phu ve reng alawm.
Jiwoo : Y/n vang em ni?
Jihyeon : Engkim ka hre vek tawh thu dik em kim engkim.
Jiwoo : Enge i hriat chu khawimaw i in hnem tawh lutuk duh tawk rawh.
Jihyeon : Enga ti nge kha tih lai khan Y/n kha kalo rinloh le? Lo ring in kalsan lo ni ila chuan ka chan lo tur ania.
Jiwoo : I thil tihsual chu tun ah i hrechhuak chauh em ni?
Jihyeon : Kei hian ani kha ka tina takzet ani kha mi ni khan keihian Y/n kha Y/n kha ka beng a sin.
Jiwoo : Ti teh tun hi in thiamloh na hun pawh a ni tawhlo.
Jihyeon : He kut hian ani kha kut ka thlak asin
(Hun kal tawh chu rawn lang in Yumi damdawiin a a awm lai chuan Jihyeon chuan Y/n chung a a thil tih chu ngaihtuah let in a benna kut ngei chu a inchhir em avang chuan bang chu vawi tam tak a hnek a,a chauh em avang in chhuat ah chuan thu in a kut atang chuan thisen a rawn far zung zung bawk a)
YOU ARE READING
My Neighbour 💙 (Mizo FF)
Novela JuvenilKa hmangaih che,he khawvel mihring te leh kei ngei pawh in a ka sawifiah theihloh khawp in ka hmangaih che.......