Ka room a kalo awm lai chuan door bell alo rik reng* avang chuan tunge anih chhawn tur in ka la hawnsak a.Jiwoo ani.
Jiwoo : I tha em?
Y/n : Tha e,ka tha takzet.
Jiwoo : Y/n Yumi kha hrethiam rawh aw,keichuan ka ring tlat che a nia.
Y/n : Ka lawm e,dinhmun harsa ka tawh chang apiang a ka kiang a ilo lan thin a vang in ka lawm lutuk.
----
Jihyeon : Vawiin chu i va ngurchuai ve i damlo em ni?
Y/n : Ni love ka dam lutuk alawm
Jihyeon : In en kawl tha rawh,in ha lum la.
Y/n : Ka hria alawm.
Jihyeon : I ril a tam tawh em?
Ka lu chu ka lo bu ngat hnar thei ka nilo ka ngai a,ni eng emaw ti chen chhung chu ka hmu tawh bawk silo.Thutna awl a kan lo thut lai chuan
Yumi : Oppa khawi ah nge ilo awm deih a ka zawng nasa lutuk che alawm.
Jihyeon : Y/n bul ah ka kal alawm.
Yumi chuan min melh no lo leh tawh khawp mai mahse a huattur lak awmdan chu ka hre ve tho alawm.
Yumi : Thil in ei dawn em ni a kalo ei ve thei engem? Ka ril a tam lutuk a.
Y/n : Thei tehreng mai i duh phawt te chuan a nimai a awm.
Yumi : Awleee.
Y/n : Enge i ei duh ang ?
Yumi : Engpawh peanut 🥜 telloh na hrim hrim kha animai.
Y/n : Enga ti kher nge?
Jihyeon : Yumi hian elergy a nei alawm tlem te pawh a ei anih chuan a taksa in nasa takin a tuar thin a.
Yumi : Order chu ila dawnlo em ni?
Y/n : Kan va a ange.
----
Wonjin : Hey Jiwoo tumaw i crush chu ni a?
Jiwoo : Heyy ka hrilh duh che i ring em ni engtiang takin nge ilo tihbuai dawn pawh ka hre si lova.
Wonjin : Yahhh....Ka thianpa i nilo em ni?Min hrilh mai* teh .
Jiwoo : A hun tak ah ka hrilh ve dawn che nia..
Wonjin : Heyy sawisak deuh i duh em ni a.😃🤣..
Y/n : Jiwoo!
Jiwoo : Oh Y/n ! Thil i ei tawh em?
Y/n : Aw ei tawh e i ei tawh zawk em ni?
Jiwoo : La ei lo tihtur ka nei a ka ei hrihlo mai ang kalo tia
Y/n : Heyyy thil i ei a ngai alawm.
Jiwoo : Awlee...Tak a naktuk zan ah ka birthday party ah ilo kal ngei* angai dawn nia aw .
Y/n : Naktuk zan maw?
YOU ARE READING
My Neighbour 💙 (Mizo FF)
Genç KurguKa hmangaih che,he khawvel mihring te leh kei ngei pawh in a ka sawifiah theihloh khawp in ka hmangaih che.......