Saldırı planı !
Bir karar aldık, Jacop iz sürecekti biz Cullen klanı olarak ise bekleyecektik. Emmet bu olaya canı sıkılmış gibi yaklaşmıyordu. '' Evet beklemekten sıkılan yok mu ? '' dedi Emmet. '' Hadi ama daha bir iki gün oldu. '' '' Jasper sen de mi ? '' '' Kesin şunu Ed zaten sıkkın. '' diye kızdı Carlisle. Dışarı çıktım, Jac son sürat geliyordu. '' Hey Jacop, hey... '' '' Buldum çabuk diğerlerini çağır. '' '' Hayır olmaz bunu sessizce halledelim. '' '' Öyleyse biz gidelim '' dedi Esme. '' Esme üzgünüm. '' '' Üzgün olma. '' dedi Carlisle. '' En azından Alice ve Jasper'ı alın, hem biraz güce ihtiyacınız olacak. Hiç olmazsa Emmet gelsin. '' '' Peki ekip şöyle olacak: Ben, Jac, Jasp, Alice ve Emmet. '' '' Durun! '' diye bir ses yükseldi aralarından. '' Biz de babamızı öldüren kişiyle savaşmak istiyoruz. '' diyordu Barry. '' Tamam geri kalanlar burada kan yemek ve benzeri şeyler hazırlayın, bize acil yardım gerekebilir. '' '' Anladım. ''
Gidiyorduk aslında bayağı uzak denebilir. O yüzden Carlisle'ı aradım, buraya gelmesini ve burada yardım etmelerini söyledim. Jacop'a: '' Jac diğerlerini çağırmayacağına emin misin ? '' kızgın bir ifade ile '' Eminim! '' dedi. '' Peki Jacop, Nessie'ye zarar verdiklerinde de hayır diye haykıracaksın. '' dedim. Üzülüp başını öne eğdi. Vardık ve bir otel odasında kaldık. Ben yalnız bir oda, Jac yalnız, Jasper ve Alice aynı, Barry ve Kyle kardeş olduğu için aynı. Gece yarın sabah ne olacağını düşündük durduk. Olayın olacağı yere gidiyorduk, Alice bir an '' Edward sen dur ! '' dedi. '' Niçin '' dedim. Aklını okuyunca ne olduğunu anladım. Ben ölecektim, yok olacaktım.
Katledilmek.
Yinede içeri girecektim bunu Jacop dışında kimse anlayamadı. '' Gelme, sakın gelme ! '' dedi. İçeriye girdiler, beklemek zordu tabi ki. Canım git gide sıkılıyordu. İçeriye girdim birde ne göreyim. Bizimkiler dövüşüyor, ben Bella ve Reneesme'yi aradım, buldum ancak karşımda gördüğüm manzara kötüydü; Aro. '' Nasılsın Edward ? '' '' Senin Jet ile ne işin var Aro ? '' '' Ben ona ölmemeyi bahşettim o ise sizi öldürmeyi vadetti. ''. Sinirlendim savaştık, tabi beni yendi. Bary bana yardıma geldi, ancak Aro ile savaşa girerek yenildi. Yerde iken Aro onu öldürdü. Kyle çok kızdı ve Aro ile savaşa girişti. Aro onuda öldürecekti fakat Jane geldi ve Aro, Jane ile savaşa girdiler. Ben ayağa kalkamıyordum, izlemekten başka bir şey yapamıyordum. Yine Kyle tam öldürülecek iken Emmet geldi. Onu kurtardı ancak yine Jet gücünü gösterdi. Emmet ile dövüşe girdi. Sonuç bizim açımızdan kötü bitti. Emmet öldü ! Ben ayağa kalktım sonunda. İki kayıp verdik zaten, iyice bittik. Kimsede umut kalmadı. Geri gitmeye karar verdik, Bella'yı kurtardık ancak Reneesme hala onlarlaydı. Savaş kötü hal alıyordu biz kaybediyorduk. Taki, Jane'in bizim tarafa geçişine kadar. Hikayesi şöyle:
Jane'in iyiye dönüşü.
Jane Bizimle savaştan sonra Aro'ya '' Reneesme karşılığında Edward'ın kellesini isteyelim. '' demiş. Aro '' Benden daha akıllı olduğunu sanıyorsan ne yazık ki seni öldürteceğim. '' demiş. Sonra Jet ölümüne saldırmış. Zar zor kurtulan Jane ise bizim peşimizden gelmiş. Şimdi ise bize onların planlarını anlatıyor. Fakat Carlisle Aro'nun Jane'nin bizim tarafa geçeceğini anlamıştır diye düşündü. Aynı fikirdeydik tabi ki Jane'e ikinci bir planları olup olmayacağını sorduk. Bilmiyorum demekten başka bir şey demedi. Alice bir görüntü gördü, Jane Jasper için kendini feda edecekti gelecekte, bu görüntüye göre. Ama bu ne kadar doğru bilemedik. İhanet bizi içten yok edecek tek unsur bizim için. Ancak biz bilmeden ya da yaşayacağımızı düşünmeden Alice geleceği nasıl görebiliyordu ?
Kör Alice.
Jasper yine bize eğitim veriyordu. Öyle yapın böyle yapın. Bilmediğimiz bir kurt adamın saldırısına uğrayana dek. Bunu Jacop bizzat durdurdu, ancak bir sorun vardı. Bu kurt adamı Alice nasıl görememişti ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık efsanesi DÜNYA SAVAŞI
VampireAlacakaranlık efsanesinin yeni bir maceraya atılması olacak bu kitap. Bu defa kahramanlarımız çok daha büyük bir savaşın içine girecekler, bunun diğerlerinden farkı Bella'nın ağzından değil Edward'ın ağzından olması. Ayrıca ekibe Gecenin Gözü hikay...