Dupa cateva zile de alergat continuu,ajung la casa alphaului rogue.Teritoriul lui e mai departe de cat as fi crezut.Nu are o haita,insa i se spune alpha rogue deoarece este cel mai puternic si mai crud rogue din istorie.Pana si alphaului suprem ii e frica de el.Ma transform,si da am hainele pe mn,si pornesc spre casa lui.Nu trebuie sa bat la usa ptc sunt mai mult ca sigura ca mi-a simtit prezenta.Si am avut dreptate.Dupa cateva secunde apare in fata mea.Nu arata asa de infricosator pe cat se zice.E un barbat de aprox 30 de ani,si arata destul de bn pt varsta lui,e inalt are parul blond,ochi albastri si e plin de tatuaje.Daca las fi vazut pe strada las fi confundat cu un varcolac obisnuit si nicidecum cu cel mai crud rogue din istorie.Sunt trezita din visare de vocea lui care spune:
-Cine esti,si ce faci pe teritoriul meu?itreaba calm,mult prea calm.
-Numele meu este Atena Blake.Faceam parte din haita blake moon,pana cand am luat decizia sa devin un rogue.
-Si ce faci aici?intreaba destul de nervos.
Ii povestesc tot ce sa intamplat si ce fac acolo si apoi spune:-Bine,o sa te invat tot ce stiu.
Oare de ce a acceptat asa de usor?Nam habar ,dar totusi ma bucur.
DOI ANI MAI TARZIU
Au trecut 2 ani de cand miam parasit haita,si familia daca pot sa o numesc asa.Aiden,caci asa il cheama pe alpha,mia devenit ca un tata.Ma invatat tot ce stie despre lupta,ma invatat sa fiu cruda si sa nu dau inapoi.Azi fac 20 de ani.Azi e ziua in care ma voi razbuna.Nu mai sunt fata de acum doi ani.Nu stiu cum,dar parul meu blond,a devenit negru ca pana corbului.Aiden spune ca a devenit asa datorita puteri mele.Cn poate sti?Oricum imi place mai mult asa.Trebuie sa ma pregatesc de plecare.Imi pun intrun rucsac cateva haine,fac un dus scurt apoi ma transform si sar pe geam.Ma voi intoarce aici curand sper.Am ramas atasata de locuri,de padure si mai ales de cascada care troneaza la marginea padurii.Locul ala e un vis,dar trebuie s il parasesc.Azi o sa fie al 4 lea razboi mondial intre varcolaci.Ironia sortii face ca ei sa fie peste 3000 si eu sa fiu una.Insa o sa ma descurc.Alerg cat de repede pot din teritoriu in teritoriu pana ajung acasa.Acasa,hmm nu stiu daca mai pot numi locul asta asa.In usa iese tata care urla:-Cine esti si ce faci pe teritoriul meu,atunci ma duc intrun tufis,ma transform ma imbrac si merg in fata lui.
-Ma mai tii minte?il intreb cu un ton plictisit.Intre timp in spatele lui apare si tradatorul Paul.Dupa ce sta si se holbeaza la mn ca la felul 14 spune uimit:-Atena?!
-Dar nu se poate,zice alpha uimit,am surse sigure care spun ca ai murit acum 2 ani!
-Si atunci ce,crezi ca sunt vreun strigoi sau vreo fantoma?Te asigur ca nu.Mai ti minte promisiunea pe care ti-am facut-o acum 2 ani?Ei,uite ca a venit timpul sa ma tin de ea!spun si ma transform in lupul meu negru,acum de 4m.Imediat in spatele meu apar Jessica si Mike,copii naturali ai lui Aiden.Dupa o lupta grea,reusesc sa ajung la alpha si la fiul sau.Il omor pe alpha,insa nu pot sa il omor pe Paul,e fratele meu totusi,asa ca o las pe Jessica sa il termine.Din nefericire pr mine se uita unul inochii celuilalt si devin mov.Oh nu,oh nu astia 2 sunt suflete pereche.Deci nu poate sa il omoare.Ehh se putea si mai rau cred....
CITEȘTI
Doar o poveste
WerewolfUneori simti ca nimeni si nimic nu te poate distruge,dar ce se intampla cand singura persoana in care ai incredere iti ruineaza viata deja ruinata?Va spun eu:o sa fugiti departe,o sa deveniti un rogue si mai mult ca sg nu veti mai avea incredere in...