Jess pov
Imediat ce am primit ordinul de la Ate am fugit spre el.Aveam intentia sa il casapesc in 2 timpi si 3 miscari,insa cand lam atins am simtit niste socuri electrice foarte placute,apoi cand m-am uitat in ochii lui mi-am dat seama ca el este.Stiu ce a vrut sa ii faca Atenei insa eu nu il pot omora,si nici nu voi lasa pe altcineva sa o faca.Cand ma intorc raman pur si simplu uimita.Reactiile sunt exact invers de cat mi le-am imaginat:Atena e toata un zambet,insa fratele meu mai are un pic si plesneste de nervi.Pana sa apuc sa mai gandesc ceva o vad pe Ate alergand spre noi,si strangandu-ma intr-o imbratisare de urs.Ok asta e foarte ciudat.
Atena pov
Stiam eu ,stiam,am simtit asta de cand am vazut-o prima oara.Un om normal ar zice ca sunt nebuna.Adica serios,am devenit cel mai crud rogue din toate timpurile,insa ma bucur ca persoana care a vrut sa ma omoare si-a gasit sufletul pereche,si sufletul lui pereche fiind sora mea din alta mama nu pot sa o ranesc omorandu-l.Da stiu,incurcate lucrurile.Dupa ce am imbratisato pe Jess si l-am calmat pe Aiden,am facut ceremonia prin care eu devin alphaul ,Jess betaul si Aiden omegaul si in final Paul al patrulea la comanda,apoi am mers in camera mea.Fara sa vreau am incurcat usile si am intrat in camera parintilor.Cand aveam 10 ani,mama mi-a zis ca dupa ce o sa devin alpha,fara sa imi dau seama voi merge spre locul unde e ascunsa luna de argint incrustata cu cristale magice care o data faceau parte din inima oceanului.Si acum merg fara sa vreau spre patul parintilor mei.Wow chestia asta e ciudata.Dupa ce am dat patul la o parte am pus mana intr-un fel de adancitura si de acolo a iesit un cufar mic,negru incrustat cu smaralde.Amdescuis cufarul,si acolo era colierul lunii,mai frumus si mai intunecat decat atunci cand il visam in copilarie.Dar dintrodata.........
Buna,imi pare foarte rau ca am pus capitol asa de tarziu insa am fost pedepsita.Sper sa va placa,si scuze ca e asa de scurt.O sa incerc sa il fac pe urmatorul mai lung.
CITEȘTI
Doar o poveste
WerewolfUneori simti ca nimeni si nimic nu te poate distruge,dar ce se intampla cand singura persoana in care ai incredere iti ruineaza viata deja ruinata?Va spun eu:o sa fugiti departe,o sa deveniti un rogue si mai mult ca sg nu veti mai avea incredere in...