ONE

154 4 0
                                    

Jimin, yanında tezahürat yapan en iyi 2 arkadaşının sesiyle bir doz daha soju içti.
"İç! İç! İç!"

Jimin önündeki tezgahın üzerine son vuruşu yaparken küçük bardağı tezgahın üstüne çarptı. Taehyung ve Jungkook sırtını sıvazladı.
"Doğum günü çocuğu için bir tur daha!"

Taehyung barmene seslendi. Jimin'in doğum günüydü, 23 yaşına giriyordu ve Tae ve Jungkook onu kutlamak için bir kulübe götürmeye karar verdiler.
"Gerçekten daha fazla içmemeliyim çocuklar."

İçecekleri kapatmak istediğini söyledi.
"Neden, hyung? Etkisini şimdiden hissediyor musun, ha?"

Jungkook güldü ve Taehyung öksürdü,
"Hafif."

Jimin kafasının arkasına vurdu ve Jungkook daha çok güldü.
"İyi."

dedi Jimin ve Taehyung barmene el salladı. Jimin'in gözleri sopayı ve dans pistindeki tüm hareketli bedenleri taradı. Bütün büyük oda boyunca gözleri güzel bir adama kilitlendi. Biri açık pembe saçlı ve iri gözlü, diğeri ise kahverengi saçlı ve derin gamzeli erkekle oturdu. Jimin onları uzun süre incelemedi çünkü gözleri (en azından onun için) en güzelini değerlendirdi. Adamın doğal saç rengi siyahtı ve keskin gözler. Çenesi bir sanat eseriydi, dudakları dolgun ve sarkıktı. Pembe saçlı olanın söylediği bir şeye gülerken, söz konusu dudaklar daha sonra sakızlı bir gülümsemeyle geri çekildi. Adamın ona baktığını fark edince Jimin'in kalbi daha hızlı atmaya başladı. Jimin birkaç saniye daha baktıktan sonra gözlerini kaçırdı, parlak kırmızı bir yüzle Taehyung ve Jungkook'a döndü. Jungkook Jimin'e kaşlarını çattı ve
"Dans etmek istiyorum"

diye sızlandı. Taehyung oturduğu yerden kalktı ve önce Jungkook'un sonra Jimin'in elini tuttu ve onları dans pistine çıkardı. Bir süre, Jimin'in çaldığı tüm şarkılar sadece sallanabildi. Ama sonra, müzik yapan bebek çalmaya başladı ve Tae ve Jungkook gıcırdatmaya başladı. Jimin dans pistinden ayrılmayı ve gerçek bir bekar gibi başka bir içki almak için bara gitmeyi düşündü, ama eller Jimin'in beline dolandığında ve arkadan sağlam bir vücut onunkine bastırdığında durduruldu. Kulağına giren derin sesi dinlerken Jimin'in yanakları yandı.
"O kalçalarınla ​​beni buraya çekmeye mi çalışıyordun?"

Jimin kafasını çevirip baktı. güzel sesin kaynağı, gözleri fal taşı gibi açılıp aynı adamı görünce sakızlı gülümsedi.
"Çünkü çalışıyor."

Adam sırıttı ve vücudunu Jimin'inkine doğru yuvarladı, Jimin dondu ve ne yapacağını ya da buna nasıl tepki vereceğini bilemedi.
"Ah hadi ama şimdi, ben gitmeden önce gayet iyiydin, benden utanma şimdi bebeğim."

Aldığı takma ad karşısında midesinde kelebekler uçuşuyordu ama yine de kıçını adama sürtmeye başladı. Şarkı sona erdi ve ikisi birlikte bara gelmeden önce bir süre daha dans ettiler.
"2 şişe soju alacağız."

Adam barmene hitap etti. Barmen shot bardaklarıyla meşgul oldu ve onlar için şişeleri açtı. Adam Jimin'e döndü ve seksi bir şekilde sırıttı,
"Bu arada ben Yoongi, ."

Ona mükemmel uyuyordu.
"Jimin,"

Jimin yanıtladı.
"Sormamın sakıncası yoksa kaç yaşındasın?"

Yoongi'nin yüzüne sinsi, yaramaz bir sırıtış yayıldı dudaklar.
"Merak etme, ben yasalım; 25. Yine de oldukça genç görünüyorsun."

Gözleri Jimin'in vücudunda kaydı.
"Umursayacağımdan değil."

Göz kırptı ve Jimin'in yanakları tekrar yandı.
"Ben-ben o kadar genç değilim. Bugün benim doğum günüm, aslında 23 yaşına giriyorum."
Yoongi, Jimin'e bir atış yaptı ve kendisi için bir tane aldı.
"Peki o zaman, bu gece özel, değil mi?"

Jimin omuz silkti. İki adam konuşup konuştular, içtiler ve içtiler. Yaklaşık 30 dakika sonra Jimin banyoya giderken kendini biraz sarhoş buldu. Yoongi'ye sadece birkaç dakika kalacağını söylemişti. Jimin banyoyu buldu ve içeri girdi ve hemen bir kabine yöneldi. Banyoda yanında başka birinin varlığını hissetti ama kabinin kapısını kapatmak için dönene kadar buna aldırmadı. Yoongi kapıyı iterek açtı ve içeri girdi, aceleyle kapatıp kilitledi. Jimin'e döndü ve dolgun dudaklarını daha kısa olan erkeğin dudaklarına bastırdı. Jimin'in şok olduğunu söylemek yetersiz kalıyordu. Yoongi'nin bunu istediğini anlamıştı ve Jimin, son iyi sikişinden bu yana epey zaman geçtiği için yerine geri dönmek isteyip istemediğini sormayı bile düşünüyordu.

Ama öpücüğün aniliği karşısında hala şoktaydı. Yoongi'nin bir eli Jimin'in belini kavradı ve diğeri boynuna gitti ve onu yerinde tuttu. Jimin kendine geldikten sonra öpücüğe cevap verdi, sağ eli Yoongi'nin belini tutan kolunu kavradı ve sol eli de Yoongi'nin ensesine gitti. Soju tadı ikisi arasında değiş tokuş edildi. Jimin öne doğru bir adım attı ve Yoongi'yi sırtı kapıya dayayacak şekilde itti. Yoongi aniden nefes nefese öpüşmeden çıktı. "Ne?" Jimin zaten bir erkek arkadaşı olmaması için dua etti. Ya da daha kötüsü, bir kız arkadaş. Daha da kötüsü, bir çocuk.
"Bunu yaparsak kabul etmelisin."

Yoongi duraksadı, Jimin'in gözlerine baktı.

"Yalnızca bu seferlik. Hiçbir koşula bağlı değil, hoş bir sikişmekten başka bir şey değil."

Jimin yutkundu, gözleri Yoongi'nin açıkta kalan köprücük kemiğine baktı. Onu istiyordu ama Jimin'le ilk karşılaşmaları olmasına rağmen, erkeğe olması gerekenden daha fazlasını hissetmişti. Yoongi ile tek bir geceden daha fazlasını istediğini söyleyebilirdi. Ama belki Jimin Yoongi'yi ona bir şans vermeye ikna edebilirdi. Ama önce..
"Anlaştık."

Yoongi'nin gözleri parladı ve sırıttı.
"O zaman senin yerine gidelim."

Jimin kabul etti ve Taehyung ve Jungkook'u bulmak için Yoongi'den ayrıldı. İkisi de arkadaşlarına ayrılacaklarını söyledikten sonra dışarıda buluşmaya karar verdiler.
"Çocuklar!"

Jungkook, Taehyung'dan hızla onlara doğru yürüyen Jimin'e baktı.

"Ben şimdi çıkıyorum, sabah ararım seni tamam mı?"

Tae ona gülümsedi.

"Babacığın dans ettiği adamla birlikte mi çıkıyorsun?"

Soru sordu ve Jimin açıklamaya gözlerini devirdi ama başını salladı.

"İyi eğlenceler, koruma kullanın."

Jimin kapıya doğru yürümeden önce başını salladı ve el salladı. Dışarıda, söz verdiği gibi Yoongi bekledi.
"Hazır?"


Vote atmayı unutmayın ఌఌఌ

PerfectionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin