2.Bölüm

115 5 0
                                    

Ben beden dili öğrenicem.Evet karar verdim.Çünkü öğrenmeden onunla iletişim kuramam.Dilara bunları duyunca herzamanki gibi gülmeye başladı.Tek söylediği "Saçmalama"kelimesi olmuştu.
-Neden?
-Çünkü dersler çol zor ve sen çalışıyosun.Kızım sen süper insan değilsin.
-Sen Doruk için yapmazmıydın.
Sessizlik oldu.
-Haklısın yapardım.Ama ben Doruğu tanıyorum.Sen onun adını bile bilmiyosun.
-Ama onu tanımak için onunla iletişim kurmam lazım.Bak Dilara ben ailemi kaybettikten sonra aşk gücümü kaybettiğimi sandım.Ama ilk defa...
Sustum."İlk defa"diye devam etti."Boşver"dedim.Gözümden yaşlar hızlıca akmaya başladı.
-Onları çok özledim.
-Biliyorum canım deyip bana sarıldı.Dilara benim sevinçlerime ve üzüntülerime ortak olurdu hep.Onla bayağı iyi dosttuk.Dilara"Paten sürelim mi?"dedi.Boş zamanlarımızda hep paten sürerdik.Paten sürmek bizi rahatlatırdı."Tamam"dedim.Müzik dinleyerek paten sürdük.Artık iyiydim.Zaten hep olup bitiyordu.
Patronum bu aralar tatilde yani bende tatildeyim.Halamla bir sahil gezisi yapmaya karar verdik.Dilarayı aradım ve oda geldi.O sırada sahilde onu gördüm.Koca İstanbulda yinre karşıma çıkmıştı.O sırada cebinden bir kağıt düştü.Kimlik bilgileri yazan bir kağıttı.
Adı:Çağatay
Soyismi:Erçetin
Yazanlar bu kadardı.Birde fotoğrafı vardı.Demek adı Çağatay.Ben onu gizemli çocuk olarakta seviyordum ama olsun.
Çağatay diye bağırdım.Tamamen unutmuştum.Sağır olduğu aklımdan çıkmıştı.Hemen yanına gittim ve omzuna dokundum.Kağıdı ona verdim.Omuz silkti ve gitti. Çok mutluydum resmen onunla yakınlaşmıştım. O sırada halamlar çağırdı ve onların yanına hızlı adımlarla ilerledim dilara denize bakarak halamla sohbete dalmış hiçbir şeyden haberi olmamış. Olanları hemen ona o anlattım.Şok oldu sonra bize geldi.Gelirken beden dili öğretimi adlı bir kitap aldım.Dilara uyuduktan sonra çalışmaya başladım.
Patron dönecekti ve ben de onu görme şansı yakalayacaktım sabah 6 ya kadar çalıştım baya şey öğrenmiştim bir hafta daha çalışsam öğrenecek gibiyim çalışmam lazım sonra uyudum.Sinra dilaranın"Uyannn"demesi ile uyandım.Beraber alışverişe gidecektik. Kahvaltı yaptık sonra dilara ve ben alışveriş merkezine gittik. Dorukda sonradan geldi biraz alışveriş yapıp sonra sinemaya gittik. Aşk filmiydi ve ben böyle filmleri sevmem ama yinede güzeldi. Yemek yedikten sonra beni dilara eve bıraktı.Halama sarılıp onu öptüm sonra odama gittim hemen beden dili çalışmaya başladım sonra aklıma çağatayı araştırmak geldi laptopu alıp hemen facebook'a girdim.Birkaç fotoğrafı vardı sanırım 5 yaşından sonra bir kazadan dolayı sağır kalmış.Onun için üzüldüm sonra beden dili çalışmaya başladım.
~●~ 2 gün Sonra~•~
Kafeye geldiğimde uzun süre müşteri gelmedi.Bende beden dili çalıştım. Sinra çağatay geldi.Oturdu. Hemen yanına gittim. Ona yazarak selam dedim.Beden dklini öğrenmiştim baya.Neyse o da bana selam diyerek karşılık verdi hemen içeri gidip iki tane kahve aldım ve karşısına oturdum kahve uzattım gülerek aldı. Ona kağıda yazarak nasılsın dedim oda konuşarak iyiyim dedi. Onunla yazışarak konuşmak istedim çünkü bir planım vardı ona beden dili bildiğimi söylemek ya da belli etmek istemiyordum neyse sonrasında seni rahatsız etmiyim diyerek kalktım. Sanırım ben aşık olmuştum. Evet gerçekten aşık olmuştum 5 yıl sonra aşık olmuştum ama üzülmek istemiyorum.
Çağatay cafe gelmeye devam ediyordu.O kafede iken her geldiğinde beraber kahve içiyorduk .Artık beden dilini tam olarak biliyorum. Ama onu yazarak bir şey anlatıyorum. Coğunlukla bana konuşarak cevap veriyor. Ama ona bir süpriz yaparak onu sevdiğimi belli etmek istiyorum .Zaten böyle bir fikir aklımda vardı onun için ona hep yazarak birşeyler anlatıyordum.Beden dili bildiğimi bilmesini istemiyordum.Çünkü bunun sebebi yapacağım süpriz
Kafeye geldiğimde masaların üzerinde ki bütün ışıklar kapatıldı ve sadece onu ki açık kaldı kafasını kaldırıp bana baktı yalinin benimki şarkısını söylerken aynı anda sözcükleri beden diliyle ifade ediyordum şaşırmış gözüküyordu sonra yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu kalktı bana doğru geliyordu kalbim güm güm atıyordu karşımda durdu bana baktı gülümsedi ve ve ve beni öptü kıpkırmızı olmuştum yanaklarım alev alev yanıyordu sonra asilce gitti. Eve geldiğimde Dilara yı aradım ve hemen bize gelmesini söyledim.Geldi sonra ona güzel anı anlattım çok mutluydum ve merak ediyordum neyi dersiniz bizi ne olacağımızı geleceği...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benimki GeliyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin