💖Lovas lecke💖

364 16 0
                                    

Kb. fél órával később megérkezett Laci. Kimentem elé a kapuba majd amikor végignéztem rajta felnevettem.

-Na mi az nem vagyok így jó?-kérdezi. Hááát....

-Mennyire félted a Jordan-ed?-kérdeztem tőle.

-Ki lehet pucolni-vonja meg a vállát.

-Akkor erre gyere-mondom neki és elindulok előre és várom hogy utanam jöjjön. Ezt meg is teszi majd elvezetem az istállóhoz ahol Rúfusz várja hogy ki ül rá. Vagyis inkább azt hogy ne legyen kikötve😂.

-Na ő itt Rúfusz a második lovam.-mondom Lacinak aki körbenéz az istállóba majd megsimogatja Rúfusz orrát.

-Gyönyörű szép ló. Mikor vetted?-kérdezte majd elkezdte Rúfusz nyakát simogatni.

-2 éve vettem meg egy embertől aki rosszul bánt vele.-mondtam majd sóhajtottam egyet-Amikor megvettem csont és bőr volt.-mondtam neki.

-Szegény ló-mondta.

-Na de kezdjünk bele a munkába. Ide hozom az ápolós cuccát addig maradj itt vele-mondtam neki majd elszaladtam a nyergesbe ahonnan is kihoztam az ápolós cuccot.

-Na itt is van az ápolós cucca na figyelj ezt így kell-megmutattam neki majd együtt leápoltuk és kihoztam a felszerelést meg a futószárat is.

-Na szóval most felszerelem addig te keress bent a myergesben egy kobakot.-mondtam neki majd neki is álltam felszerelni Rúfuszt. Mikor Laci visszaért már rég kész voltam és kikotöttem a lovat.

-Meg vagy?-kérdeztem Lacitól.

-Persze.-mondta majd kimentünk a pályára és elkezdtem Lacit oktatni.
Kb. 2 óra után már ott jártunk hogy Laci egyedül is mehetett már és egész ügyes is volt.

-Na gyere ide Rúfusszal-mondtam neki.

-Okés-mondta majd lépésben ide jöttek.

-Milyen volt?-kérdeztem.

-Fárasztó de ez ellenben nagyon jó-mosolygott majd leszállt a lóról.

-Megnézed hogy gyakorlom az ugratást?-kerdeztem.

-Persze ez a versenyre való felkészülés lesz?-kérdezett vissza.

-Igen csak előbb leszerelem Rúfuszt és kihozom Primadonnát-mondtam neki majf elkezdtem Rúfuszt az istálló felé vezetni.

-Jössz te is?-kérdeztem.

-Persze-ért be egy fél másodperc alatt majd együtt mentünk be az istállóba.

-Na hozom Donát addig vidd Rúfuszt a boxába. Rá van írva a neve nagybetűkkel. Megtalálod-mondtam majd elindultam Donáért. Igen Primadonnát igy becézem hogy Dona. Két mén közt az egyetlen kancám. Nagyon jó ló, nagyon jól ugrik is.
Primadonna:

Amikor kihoztam a boxból csináltam róla egy képet amit feltettem instára és láttam hogy Laci megjelölt egy képen

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Amikor kihoztam a boxból csináltam róla egy képet amit feltettem instára és láttam hogy Laci megjelölt egy képen. Megnéztem a képet és pont az volt amikor Rúfuszt nyergelem😂. Hát legalább pozitív reakciók jöttek Brunoektol de a fanok nem voltak ilyen kedvesek. Ott aztán jöttek az ívek. Voltak akik örültek ennek, de voltak akik nem annyira. Hát ilyen ez. Mondjuk bejön nekem Laci. Ekkor valaki megbökött hátulról.

-Jol van megyünk már.-mondtam Donának nevetve majd kivezettem a patamosóhoz. Ott várt már Laci aki a falnak dölve nézte a telefonját.

-Na itt is vagyunk-mondtam Lacinak aki mosolyogva nézett fel a telefonjábol amikor meglátta a mögöttem jövő lovat eléggé elképedt.

-Milyen fajta? Mert Rúfuszhoz képest elég nagy😂-nevet fel.

-Hát ő egy Angol telivér és nagyon ritka hogy ugratáshoz használják-mondtam neki.

-Értem elég érdekes hogy te erre használod éppenséggel.-mondta nekem majd megsimogatta az immár kikötött Donát.

-Na hozom a pucolós cuccát és a felszerelését.-mondtam majd elmentem ezekért. Leápoltam majd felszereltem. Dona felszerelése:

Ezutá feltettem a kobakom és kimentem a pályára ahol is felállítottam egy pályát akadályokból

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ezutá feltettem a kobakom és kimentem a pályára ahol is felállítottam egy pályát akadályokból. Laci a kerítésen kívül lévő padon ült és nézett engem.

}3 órával később{

Már esteledik ugyhogy visszavittem Donát a boxába miután leszereltem majd kimentem Hurrikánért aki már a legelő elején várt már engem.

-Na gyere pajtás-mondtam majd bevezettem az istállóba. Mikor a boxba is bevezettem megetettem és visszamentem a nyergesbe és elraktam a cuccokat majd megetettem Rúfuszt és Donát is.

-Kész vagy Eszter?-kérdezte Laci.

-Persze már kész is-mondtam majd megnéztem mikor megy villamos.

-Ne fáradj ezzel haza viszlek-mondja Laci amikor már sétálunk ki a lovardábol.

-Köszönöm szépen-megöleltem hirtelen. Ezen meglepődött de visszaölelt.

-Laci én szeretlek téged. Tudom fura de szeretlek-mondtam neki.

-Én is téged-mondta majd megcsókolt. Édes istenem erre vártam mióta megláttam.

-Ma aludhatok nálad?-mondja mikor a kocsihoz érünk.-Fáradt vagyok vezetni-mosolyog.

-Persze ugyis egyedül lakom.-mondtam majd elindultunk az autóval.

-Köszönöm a mai napot Eszti-mondta majd felém pillantott.

-Én köszönöm hogy eljöttél-mondtam neki. Ekkor Bruno hívta őt. Ezt onnan tudom hogy a műszer falon megjelent és Laci felvette. Ugye én is hallom mit beszélnek.

Bruno: csá tes! ma haza jössz?

Laci: hali! nem ma Esztinél alszom

Bruno: összejött a dolog?

Laci: jaja nagyon jó volt a lovaglás is fura hogy eddig nem ismertem ezt a sportot.

Bruno: hát és hányszor fogsz kimenni a lovakhoz -nevet-

Laci: na megyek szia Bruno!

Bruno: cső!

Letették majd folytattuk az utat.
Mikor megérkeztünk kiszálltunk és felmentünk a 3. emeletre liftel.

-Szép lakás-mondta Laci amikor beértünk.

-Köszi-mondtam majd levettem a cipőm és a kabátom. Ezután elmentem fürdeni és utánam Laci is. Amikor lefürödtünk és csak bezuhantunk az ágyba és aludtunk.

BrunoxSpacc InstagrammOnde histórias criam vida. Descubra agora