Kapitola 6

209 9 0
                                    

Koukala jsem pořád na nic ale pak mě to omrzelo a vstala jsem ze země a koukala kolem sebe co se stane a kupodivu nic nikdo nepřišel a já si říkala co se to děje Když jsem si sedla spatky na zem a koukala na sklo přede mnou a přemýšlela o různých věcech.
Najednou se dveře otevřely a dovnitř vesel Nick a za nim šly tři vojacy.
Otevřely dveře od cely dva z nich vešly dovnitř a mířily na mě pak vešel do vnitř Nick a sundal my ten náramek a odešly vůbec nechápu co se stalo a Proč to udělal.
Asy po dvou minutách jsem se koukla na ruku a nevěřila jsem svým očím na ruce jsem mela obrovskou modřinu a trošku z ni tekla krev koukala jsem se tak chvilku a nakonec jsem přestala přemýšlet a koukala zase do okna.

Pohled howkaye

Bylo to už par týdnů co mě ta holka zachránila a hlavně nám pomohla nevěděl jsem co mam dělat byla jiná nez ostatní Aspoň myslim najednou jsem slyšel křik a šel z místnosti kde byla Aurora otevřel jsem dveře a viděl jak leží na zemy v kaluži krve vzal jsem vysílačku a řekl,, vězeňská sekce potřebují doktora " ani ne za minutu přibehly a odvedly ji na ošetřovnu.

Pohled Aurory

Probudila jsem se v nějakém pokoji a bolela mě hlava nevěděla jsem co se stalo a co tu dělám chtěla jsem vstát ale neslo to mela jsem na jedné ruce pouta a ty byly pripevene o postel nemohla jsem nic dělat a tak jsem zase usla a čekala co se stane asy po hodině se otevřely dveře a dovnitř vešly howkay a Black widow a koukaly na mě jak na ducha a já nevěděla co mam dělat a nakonec jsem řekla,, děje se něco koukate na mě jak na ducha " nakonec se spamatovaly a widow se mě zeptala,, co se v té cele stalo " jak to dořekla koukaly na mě co řeknu nakonec jsem jim to vysvětlila,, Když ředitel fury odešel sedla jsem si na zem a koukala před sebe ale nebyla jsem tam sama za mnou se objevila jaká si postava mela nepoznala jsem ji ale měl kladivo a byl blond a pak sem vydělá černo to je vše co si pamatuji " Když jsem to dořekla tak odešly a já zase usla.

Tak tady je další díl snad se líbí a Omlouvám se za chyby.

Aurora bohyně leduKde žijí příběhy. Začni objevovat