Part 3💖

755 46 2
                                    

Jung kookတဲ့ကျွန်တော့်နှလံုးသားကိုစိုးမိုးသွားတဲ့သူပေါ့......

ဒါပေမဲ့ကျနော်ကံစိုးပါတယ်ဗျာ..
ကျွန်တော်တို့ဆရာအဖြစ်ရောက်နေတာဗျ..
ဆရာဆိုပေမဲ့လည်းကျွန်တော်နဲ့အသက်သိပ်မကွာဘူးဗျကျွန်တော်က19ထဲဆရာက22..
အသက်22ဖြစ်ပြီးဆရာဖြစ်နေတာအဓိပ္ပာယ်မရှိသလိုဖြစ်နေမှာပေါ့..ဆရာဖြစ််ပေမဲ့စတုတ္ထနှစ်ကျောင်းတတ်ရင်းဂိုက်လုပ်နေတာတဲ့အဆောင်မှူးကသူ့ဦးလေးမို့ပထမနှစ်ဖြစ်တဲ့ကျွန်တော်တို့လေးတွေကိုထိန်းခိုင်းရင်းစာသင်ခိုင်းတဲ့သဘောပေါ့ဗျာ...
ဆရာဆိုတော့မဖြစ်နိုင်ဘူးမို့လားပတ်၀န်းကျင်ဆိုတာရှိသေးတယ်လေဗျာ..ကိုယ့်ဆရာကိုတောင်အလွတ်မပေးတဲ့သူလို့တော့ပြောခံရမှာကြောက်တယ်ဗျ......
ကျွန်တော်တစ်ချက်အတွေးထဲမှာနစ်မျောနေတုန်း.......
V. :Jimin... jimin...
JM. :ဟမ်.
Sugar: Vခေါ်နေတာကြာလှပြီမင်းဘာတွေတွေးနေတာလဲ..
V. :အေးလေ. မင်းဘာဖြစ်နေတာလဲ..
JM:ဘာမှမဟုပါဘူးကွာဒီတိုင်းဘာဘဲ..
Sugar:ဘာမှမဖြစ်ရင်လည်းပြီးသာပါဘဲခဏနေဟိုဆရာသစ်စာတွေပြန်လေ့ကျင့်ပေးဖို့၀င်လာတော့မှာနောါအဆောင်မှူးတူဆိုတော့လေးလေးစားစားဆက်ဆံကျဦးငါတို့တိုင်ခံနေရဦးမယ်...
V: aကွ..အဲ့ဒါလည်းဟုတာဘဲ..
ကျွန်တော်ကတော့ပျော်နေမိတယ်..သူ့ကိုတွေ့ချင်နေပြီလေ...
ခနကြာတော့သူအခန်းထဲ၀င်လာတယ်မနက်ဖြန်ကျောင်းတတ်ရတော့မယ့်အကြောင်းနဲ့အဆောင်အိပ်အဆောင်းစားနေတဲ့သူတွေကိုစည်းကမ်းလိုက်နာဖို့....
JK : Jiminshi. .
ကျွန်တော့်ရုတ်တရက်ခေါ်လိုက်တော့်ကျွန်တော်လန့်သွားတယ်ဗျကိုယ်ကမရိုးသားမိတဲ့သူဆိုတော့....
JM :ဟုကဲ့...
JK: မင်းတို့နှစ်ယောက်ကမနက်ကျောင်းသွားရင်ငါတို့အဆောင်ကနေတူတူသွားမှာလားကိုယ့်ဘာသာသွားကြမှာလား..
JM :ကျွန်တော်တို့အဆောင်ကသူငယ်ချင်းတွေနဲ့တူတူသွားပါမယ်ဗျ.....
JK :A Aကျောင်းသွားရင်လည်းမင်းတို့အိမ်ရေှ့ကဖြတ်ရမှာဆိုတော့အိမ်ရှေ့ကနေဘဲစောင့်နေလိုက်လေ..အဆောင်ထိလာမနေတော့နဲ့မင်းတို့လည်းအဆင်ပြေတာပေါ့ ..
JM : ဟုကဲ့
JK: အဲ့ဆိုလည်းထိုင်တော့လေ...
JM :ဟုကဲ့
JK :ကဲကဲဒါဆိုလည်းစာပြန်လုပ်ကြမယ်..
V ကတော့ကျွန်တော့ကိုပွစိစိနဲ့ပေါ့....
V: jiminမင်းကလည်းကွာကိုယ့်ဘာသာသွားလည်းရပါတယ်ကွငါကကျောင်းမသွားခင်ဟိုနားသွားဒီနားသွားလုပ်ချင်သေးတာကွ....
JM :ကျောင်းပိတ်ရက်မှသွားလည်းရပါတယ် V ရာ.
V : ကျောင်းပိတ်ရက်တော့လိုက်ပို့ရမှာအပြင်မသွားရလို့ကတော့မင်းဘဲကွိုင်လိုက်ရှာပစ်မှာ😏
JM :Aပါကွာ..
မနက်ဖြန်ရောက်မှာကိုကြိတ်ပျော်နေတဲ့ကျွန်တော်ရယ် ...စာပြပေးနေတဲ့ကောင်လေးရယ်... ပွစိပွစိပြောနေတဲ့သူလေးရယ်.....တိတ်ဆိတ်နေတဲ့ပတ်၀န်းကျင်လေးရယ်.........🌼

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
ပျင်းနေကြပြီလားဗျ....ပထမဆံုးရေးတာမို့သည်းခံဖတ်ပေးကြပါနော်😢 ပြောလို့သာပြောနေတာပါဖတ်တဲ့သူလဲမရှိကြပါဘူးဗျာ😥

Crush ❤. (Complete)Where stories live. Discover now