မနက်ခင်းစောစောထပြီးကျောင်းသွားဖို့ပြင်ဆင်လိုက်တယ်။Vပေါ့မနေ့ကကိုယ့်ဘာသာကျောင်းသွားချင်တယ်တဲ့အဆောင်ကဟာတွေနဲ့မသွားချင်ဘူးဆိုလို့။ကောင်းပါတယ်ကျွန်တော့crushလေးကလည်းဂိုက်မလုပ်တော့ဘဲကိုယ့်စာကိုအာရံုစိုက်ပြီးလုပ်ချင်တယ်တဲ့လေ....ကျောင်းမှာတွေ့ရရင်ရပါပြီအ၀ေးကနေဘဲငေးကြည့်ရရင်ဘဲကျေနပ်ပါတယ်........
V. Jiminငါတို့ကျောင်းမသွားခင်မနက်စာဘယ်မှာစားရင်ကောင်းမလဲ
JM. ကန်တင်းမှာဘဲစားကြမယ်လေ။ငါအ၀ေးကြီးမသွားချင်ဘူး
V. အေးပါညနေရောက်ရင်တော့ငါ့ကိုဆိုင်လိုက်ကျွေးရမှာနော်...
JM. အင်းပါ၀ယ်ကျွေးရမှာပေါ့..ကန်တင်းရောက်တော့မနက်ခင်းစောသေးတာမို့လူတော့သိပ်မရှိသေးဘူးကျွန်တော်တို့ လည်းညောင်ပင်တစ်ပင်အောက်မှာရှိတဲ့စားပွဲ၀ိုင်းလေးမှာထိုင်လိုက်ကြတယ်...
JM. V မင်းဘာမှာမလဲ
V. ထမင်းကြော်ဘဲစားတော့မယ်။မင်းရော
JM. တူတူဘဲမှာကြတာပေါ့...Taeလည်းwaiterကောင်လေးကိိုခေါ်ပြီးမှာလိုက်တယ်.....
Jhope pro....
မနက်ခင်းဗိုက်စာတာနဲ့ကန်တင်း၀င်လိုက်တာမနက်စာစားနေတဲ့ကောင်လေးကိုတွေ့ပါရော...
ထမင်းကြော်ကိုပလုတ်ပလောင်းနဲ့စားနေတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက်ကလေးလေးအတိုင်းပါဘဲရိုးသားမှုကင်းပြီးချစ်စရာလေးဗျာ...
ကျွန်တော်လည်းသူတို့၀ိုင်းကိုသွားလိုက်တယ်...
J hope. Jim in ကိုယ့်ရဲ့ကလေးလေးမနက်စာစားနေတာလား
Jiminလေးနည်းနည်းလန့်သွားတယ်Vလည်းရေသောက်ရင်းနဲ့တောင်ရေနင်မတတ်ဘဲ...V. နေပါဦးခင်ဗျားကjimin. ကိုကလေးလေးလို့ခေါ်ရအောင်ခင်ဗျားကသူနဲ့ဘာဆိုင်လို့လဲ
Jhope. ဒီမှာV သူကငါ့အပိုင်ဘဲ..ငါခေါ်ချင်သလိုခေါ်မယ်မင််းအပူတပြားမှမပါဘူး..OK
V. ခင်ဗျားကကျောင်းမှာအဆိုးဆံုးကောင်ဆိုပေမဲ့jiminကိုလာထိရင်တော့ကျွန်တော်ဘခင်ဗျားကိုမကြောက်ဘူး
JM. Vတော်ပါတော့်အေးဆေးစကားပြောကြရအောင်လူတွေ၀ိုင်းကြည့်နေတယ်လေ...
Jhope. ဒါမှငါ့ကလေးလေး။
Jhope လည်း Vဘက်သို့ကြည့်ပြီး
Jhope. Vထိုင်လေ။မကျေနပ်တဲ့ပံုစံနဲ့မကြည့်ပါနဲ့ငါမင်းအကိုကိုဘာမှမလုပ်ဘူးစိတ်ချ။ထမင်း၀ိုင်းလေးမှာတော့မကျေနပ်နေတဲ့သူနဲ့သူ့ကလေးလေးကိုကြည့်နေတဲ့သူနဲ့လန့်နေတဲ့သူနဲ့ရှိသတဲ့..
Jiminကစကားအရင်စပြောလိုက်တယ်
JM. စီနီယာjhopeကျွန်တော့်ဆီကဘာလိုချင်လို့များ....
Jiminစကားတောင်မဆံုးသေးjhope ကဖြတ်ပြောလိုက်ပြီး.....Jhope. Jiminငါမင်းဆီကအချစ်ကိုကိုလိုချင်တာရှင်းရှင်းပြောမယ်ကွာမင်းကငါ့အပိုင်ဘဲဖြစ်ရမယ်....
V. ခင်ဗျား....
Vလည်းဒေါသထွက်သွားပြီးစားပွဲကိုလက်သီးနဲ့ထုချလိုက်တယ်..Jimin. tae..စိတ်လျော့ပါငါ့ပြသာနာငါ့ဖြေရှင်းပါ့မယ်...
Jhope. ပြသာနာဟုလားjimin ... ငါမင်းကိုချစ်မိတာပြသနာဖြစ်စေတာတဲ့လား...
Jim in. အဲ့လိုမဟုပါဘူးစီနီယာ..ကျွန်တော်...ကျွန်တော့မှာကြိုက်နေတဲ့သူရှိလို့ပါ... နားလည်ပေးပါ...
Vလည်းအံ့သြသွားတဲ့အကြည့်နဲ့ကျွန့်တော့်ကိုကြည့်နေသည်....
Jhopeကတော့ဒေါသရိပ်တွေနဲ့...
Jhope. Jiminမင်းကြိုက်နေတဲ့သူကဘယ်သူလဲသူကငါ့ထက်သာနေလို့လား..ငါဘာဘဲဖြစ်ဖြစ်မင်းကိုတော့လက်မလွှတ်နိုင်ဘူးဆိုတာမင်းသိထားပါ.....
Jhope လည်းjiminကိုပြောပြီးဒေါသထွက်ကာပြန်သွားတော့သည်......
ထိုအချိန်မှVလည်း.....
V. မင်းမှာကြိုက်နေတဲ့သူရှိတာငါ့ကိုဘာလို့မပြောတာလဲjimin
JM. ငါ ..ငါ..
V. ခုမှ ငါ.. ငါလုပ်မနေနဲ့..မင်းပြောပြချင်တဲ့အချိန်ရောက်မှငါ့ကိုပြောလို့ရပါတယ်အရေးကြီးတာကစီနီယာjhope ဆိုတဲ့ကောင်နောက်ထပ်ရောက်လာမှာဆိုးတယ်မင်းဂရုစိုက်နေဦးနော်jimin...JM. အင်းပါကျေးဇူးပဲနော်taeငါ့ဘက်မှာရှိနေပေးလို့......
🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Update နည်းပြီးကြာသွားလို့တောင်းပန်ပါတယ်နော်😔တကယ်မအားလို့ပါအခုတောင်ခိုးရေးနေရတာမို့နားလည်းပေးကြပါနော်😥 နောက်အခန်းမှာjkဆီသွားကြမယ်နော်😥